17:40
Ситуація на ринку рекламних послуг доволі не однозначна і викликає стурбованість працівників цієї сфери. Інколи навіть здається, що Кіровоград просто перенасичений зовнішньою рекламою і при цьому численні біл-борди, сіті-лайти, розтяжки та інші рекламні носії розташовані хаотично, їх чисельність завелика, може, тому добра половина з них обідрана й несе інформацію кількарічної давнини. Багато біл-бордів зовсім не відповідають естетичним та технічним нормам, загрожують перехожим. Проблем багато, і всі їх назвали на нараді керівників провідних рекламних агенцій Кіровограда з першим заступником міського голови Василем Дзядухом. А щоб розмова була змістовною, а наступні дії влади та представників рекламного бізнесу послідовними, до діалогу були запрошені начальник управління містобудування та архітектури міської ради – головний архітектор міста Вадим Мездрін та депутат міської ради голова обласної організації Спілки рекламістів України Ірина Саєнко.
переглядів: 1720