
Ще не минув був і місяць після виборів, а кіровоградці почали звикати до того, що з біл-бордів знову почали рекламувати мультиварки, а не політиків, що пішохідному руху по тротуарах Великої Перспективної перестали заважати чималі веломашини з гігантськими портретами одного з претендентів у слуги народу, що з площі Героїв Майдану зникли агітнамети. Та затишшя тривало недовго – тиждень тому у центрі міста виникли намети, оформлені у передвиборчій стилістиці недавнього кандидата у нардепи і чинного депутата міської ради Артема Стрижакова. У тих наметах ведеться збір підписів проти ухваленого минулого тижня міськвиконком рішення про затвердження комплексної схеми розміщення в Кіровограді біл-бордів та сіті-лайтів – рішення, яке Артем Олегович називає варварським, оскільки воно, на його думку, спрямоване на перетворення нашого міста в "рекламну яму". Цю свою позицію Стрижаков обґрунтував у публікаціях у ряді місцевих ЗМІ.