МЕНЮ










5 грудень 2018 - 16:45

Бути певним в якості продуктів під час візиту до «АТБ»


Керівництво та працівники відомої торговельної мережі розповіли про систему контролю безпеки товарів, яка виключає потрапляння на полиці неякісної продукції. Сьогодні ця система є однією з найсуворіших в усій українській торгівлі

Місяць тому чи не найбільш обговорюваною новиною Кропивницького було масове отруєння людей в одному з місцевих закладів харчування. Здавалося б, літо минуло, період масових продажів сумнівних продуктів на стихійних ринках добіг кінця, втім люди усе рівно мають проблеми. Як свідчать попередні висновки експертів, була ціла низка причин, які призвели до псування їжі. Тож для кожного мешканця міста цей резонансний випадок став приводом для перегляду власних вимог щодо безпеки продуктів харчування. Серед них – вибір торговельної точки для щоденних закупівель, адже впевненість у якості має бути стовідсоткова.

Саме це гарантує мережа «АТБ», яка в обласному центрі представлена тринадцятьма магазинами. Тут продукти продають за доступними цінами, їхню якість суворо контролюють. Співробітники компанії розповідають, що вибудувана система виключає потрапляння на полиці маркетів неякісних товарів. Все починається на етапі переговорів з виробником, який хоче співпрацювати з «АТБ». Спочатку його продукцію ретельно перевіряють, тільки тоді заявку розглядають.

Аудит здійснюють постійно. Візьмемо, наприклад, таку торговельну категорію, як дитяче харчування. Раз на місяць експерти з особливого підрозділу беруть в будь-якому магазині з будь-якої партії зразки товарів, щоб відправити їх на лабораторні дослідження. Товари перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки. Будь-яке відхилення від норми є приводом не тільки для зняття товару з полиць, але й для припинення співпраці з конкретним виробником.

Такі самі «санкції» очікують на продукцію, якщо на неї надійшли скарги від споживачів. У будь-якому з майже тисячі магазинів мережі по всій країні таку рекламацію зафіксують. А якщо їх буде більше двох, то товар відправлять на позапланову перевірку. «АТБ» вчить покупців бути уважними під час вибору продуктів. Акція «Гарантія свіжості» розпочалася як разовий проект, проте зараз вона стала постійною. Якщо споживач знайде на полиці «прострочку», то йому повернуть гроші у трикратному розмірі вартості цього товару. В перші тижні акції було чимало покупців, які спеціально шукали такі товари. Сьогодні вони вже втратили надію «збагатитися», адже знайти прострочену продукцію в «АТБ» нереально. Компанія продовжила акцію, щоб продемонструвати покупцям свою впевненість в якості пропонованих товарів, а також стимулювати власних співробітників гарно працювати.

Керівництво компанії вклало багато коштів, щоб вибудувати і підтримувати в робочому стані таку складну систему контролю. Це дало чудовий результат – система працює бездоганно. Кожен може бути впевненим у якості та безпеці товарів у мережі «АТБ». Співробітники розповідають, що роблять повсякденні закупівлі для своїх родин саме тут. А це, погодьтеся, найкращий доказ довіри до якості продукції.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.60982 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua