МЕНЮ










15 грудень 2015 - 14:02

Єдині правила для соціальних магазинів


Управління сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування міської ради звернулося до керівників підприємств торгівлі Кіровограда з пропозицією долучитися до створення та подальшої роботи соціальних магазинів.

Проект “Соціальна картка” реалізується в обласному центрі з ініціативи міського голови Андрія Райковича і має на меті підтримку найбільш незахищених верств населення міста.

Управління сприяння розвитку торгівлі оприлюднило також рекомендації щодо функціонування мережі соціальних магазинів у Кіровограді.

РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо функціонування соціальних магазинів у м. Кіровограді

1. Соціальний магазин – це підприємство роздрібної торгівлі, призначене для задоволення потреб населення міста Кіровограда у товарах за доступними цінами.
2. Мережа соціальних магазинів визначається місцевими органами виконавчої влади.
3. Категорії громадян, які мають право обслуговуватись по соціальних картках у соціальному магазині визначається Кіровоградською міською радою спільно з органами соціального захисту.
4. Вимоги до соціальних магазинів:
торговельна площа соціального магазину має бути не менше 20,0 кв.м;
повинен бути розміщений у зручному і легкодоступному для покупців районі міста:
викладка товарів здійснюється з дотриманням товарного сусідства;
наявність у продажу обов'язкового асортименту товарів, а також рекомендованого асортименту основних груп продовольчих товарів місцевого виробництва;
наявність рекламної інформації про участь у проекті "Соціальний магазин";
наявність цінників з інформацією "Соціальна ціна" (у відповідності до типового зразка);
рекламних матеріалів щодо товарів, які є у продажу, та його виробників, в т.ч. зовнішньої реклами;
дотримання рекомендованої торговельної надбавки не вище 10 % до оптової ціни без урахування витрат з транспортування у міжміському сполученні;
належний рівень обслуговування покупців;
дотримання прав споживачів щодо безпеки і якості продукції;
наявність у торговельному залі магазину інформації про номер телефону "Гарячої лінії" міського голови;
дотримання належного вигляду продавців та санітарного стану приміщення магазину і прилеглої території.
5. Порядок обслуговування покупців у соціальному магазині:
соціальні магазини обслуговують всі категорії покупців міста за цінами, вказаними в цінниках;
обслуговування пільгових категорій населення по соціальним карткам, які надають право на 10-проценту знижку, здійснюється на товари першої необхідності відповідно до обов'язкового асортименту, які виділені спеціальним цінником.
6. Асортимент продукції:
В соціальному магазині повинні бути у постійному продажу наступні товари, які відпускаються з 10-процентною знижкою:
1. Борошно в асортименті;
2. Макаронні вироби в асортименті – не менше 6 найменувань;
3. Крупи в асортименті - не менше 6 найменувань;
4. Олія;
5. Цукор;
6.Масло вершкове;
7. Молоко;
8. М'ясний фарш;
9.Ковбасні вироби 1 сорту - 10 найменувань;
10. Хліб.
6. Норми відпуску товарів:
З метою забезпечення для громадян більшої доступності у придбанні товарів у соціальному магазині та враховуючи рекомендовані норми споживання, встановлені наступні місячні норми відпуску окремих груп товарної продукції для обслуговування окремих категорій населення з 10- процентною скидкою:
1. Борошно – 2 кг;
2. Макаронні вироби в асортименті – 3кг;
3. Крупи - 3 кг;
4. Олія - 2 л;
5. Цукор – 2 кг;
6.Масло вершкове – 2 пачки;
7. Молоко – 3 л;
8. М'ясний фарш – 1 кг;
9. Ковбасні вироби 1 сорту – 2 кг;
10. Хліб - 31 батон.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.42683 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua