ПОДІЇ У КІРОВОГРАДІ


ЛИШЕ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ

17.07.2009, 09:54

Працювати у сферу торгівлі кожен приходить своїм шляхом. Олександр Майстренко, у минулому дипломований юрист, працівник правоохоронних органів, не міг і подумати, що йому доведеться відкривати у Кіровограді перший фірмовий магазин "Михаїл Воронін", де буде представлена продукція найвідомішого в Україні модельєра чоловічого одягу.

Узагалі, бізнесом Олександр Олександрович почав займатись ще у 1993 році. А от просувати на ринку продукцію концерну "Михаїл Воронін" – з 1999 року завдяки наполегливості дружини Наталії Веніамінівни. Тепер це вже сімейний бізнес, у якому задіяні всі члени родини.

У 2000 році викупили квартиру в старому будинку в центрі Кіровограда і відкрили перший зал магазину. Тепер під торговельними площами задіяно кілька залів: у двох представлений класичний чоловічий одяг, у третьому – одяг для відпочинку. Працюють як офіційні дилери по Кіровоградській області. Мають сертифікат якості, який оновлюється щороку. Асортимент розрахований на споживачів середнього та високого рівнів доходів.

Про продукцію концерну "Михаїл Воронін" Олександр Майстренко може розповідати довго і змістовно. Він розуміється на тонкощах підбору чоловічого костюма, специфіці продукції, що виходить під торговельною маркою "Михаїл Воронін": трьох лініях чоловічого одягу – молодіжного "Макінтош", класичного, ексклюзивного та спортивного одягу "Воронін–Спорт".

Займатись продажем товарів відповідної категорії – справа нелегка. Тут потрібно мати специфічні навички та знання. Тому особлива увага приділяється підбору й навчанню персоналу. Олександр Олександрович переконаний: щоб продавець набув відповідних якостей, йому знадобиться рік роботи у магазині. Тому перевага у підборі персоналу віддається молоді, яка швидко і легко опановує усі новинки маркетингу, просування товару на ринку, вивчення попиту, індивідуальну роботу з клієнтом, надання послуг, обслуговування через Інтернет за системою "магазин–склад", коли працівник магазину в режимі он-лайн заходить через Інтернет на склад готової продукції фабрики "Михаїл Воронін" і замовляє необхідний товар. З цього моменту зазначений костюм готується до відправки у Кіровоград. В жодне інше місто він направлений не буде. Через день він надійде у магазин.

Продавець у фірмовому магазині доволі сильно відрізняється рівнем підготовки від інших працюючих у торгівлі. Так, він у жодному разі не поставить запитання покупцеві: "Який у вас розмір?" Він, глянувши на клієнта, визначає і розмір, і зріст, і особливості фігури, розмір коміру сорочки, адже багато чоловіків навіть не підозрюють, що сорочки продаються за розміром коміру. Коли клієнт визначиться з вибором костюма, йому пропонуються штук двадцять сорочок, які пасуватимуть саме до цього костюма, штук 50 краваток і таке інше. Словом, асортимент досить широкий, і чоловіка тут можуть одягнути, як мовиться, з ніг до голови. Розуміються продавці магазину і на кольоровій гамі: до синього костюма не запропонують краватку рожевого кольору. Є певні правила підбору кольорів, відповідності тканин тощо.

У магазині також індивідуально підганяють одяг. Працюють дві швачки, які поєднують цю роботу із обслуговуванням покупців у торговельному залі.

Усі працівники магазину дорожать своїми робочими місцями, тому і плинності кадрів немає.

– Від нас ідуть лише у декретну відпустку, – жартує Олександр Майстренко. – А ось, наприклад, Оксана Ковалець, яка вже 12 років у нас працює, після запрошення на роботу на київську фабрику "Михаїл Воронін" віддала перевагу саме нашому магазину. Думали-гадали всім колективом, адже шкода було втрачати хорошого спеціаліста. Після тривалих вагань Оксана вирішила залишитись, і нам приємно. Я зі свого боку як керівник намагаюсь створити усі належні умови для продуктивної праці своїх співробітників. Заробітна плата у нас досить пристойна і виплачується двічі на місяць, є матеріальні допомоги, премії, відпустка двічі на рік – взимку та влітку. За кошт підприємства наші працівники підвищують свою кваліфікацію у Києві. Активно займаються самоосвітою: передплачуємо багато спеціалізованої літератури, різноманітних журналів, інших видань. Ініціатором і натхненником вивчення новинок у сфері торгівлі, пошиття одягу є саме моя дружина Наталія Веніамінівна. Ненав’язливо, з дня у день, вона займається з нашими продавцями, щоб вони набули необхідного рівня кваліфікації, щоб наш магазин був достойний марки фірмового. Адже торговельна марка, яку ми просуваємо на ринку, передбачає лише високий рівень обслуговування споживачів. І відступити від такого правила ми не маємо права.

 

"ВГ" №
(00.00.0000)

Погода, Новости, загрузка...

 


Copyright © 2001–2009 "Вечiрня газета", (admin@vechirka.com.ua) , Vechirka.com.ua
Використання матерiалiв cайту дозволяється лише з посиланням (гіперлiнком) на www.Vechirka.com.ua. Використання фотоматеріалів сайту без письмового дозволу ЗАБОРОНЕНО!
Использование материалов сайта разрешается только со ссылкой (гиперссылкой) на www.Vechirka.com.ua. Использование фотоматериалов сайта без письменного разрешения ЗАПРЕЩЕНО!