МЕНЮ










22 липень 2011 - 10:11

Краще сплатити вчасно та не мати проблем


Спекотні липневі дні поставили перед працівниками комунального підприємства «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство» новий виклик: як обрахувати воду, яку мешканці приватного сектора витрачають на полив городів? Підприємство несе збитки від того, що деякі недобросовісні споживачі намагаються у буквальному розумінні вкрасти живильну вологу, бо, бачте, город поливати треба, а платити за воду не хочеться. Щоб якось боротись з цим явищем, а головне – привчити людей платити за кожен кубометр використаної води, працівники водоканалу систематично проводять перевірки садиб приватного сектора та збільшують норму водоспоживання там, де вода тече безконтрольно.

Директор КП «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство» Роман Ілик зазначає, що в приватному секторі досить велика частка мешканців просто відмовляється встановлювати лічильники для обліку використаної води. На жаль, законодавством не передбачено, що таких споживачів можна зобов’язати це робити, а їм вигідніше сплачувати за нормами, а не фактичними витратами. Навіть ті, хто у попередні роки встановив лічильники, спеціально виводять їх з ладу, зривають пломби та не несуть їх на повірку. Це, в свою чергу, призводить до ненормованих втрат води.
Роман Ігоревич повідомив, що протягом червня, коли під рейдові перевірки потрапили такі мікрорайони, як Кущівка та Велика Балка, 126 абонентам було змінено норму споживання у бік збільшення, деяким донараховано поливну площу. Але при наявних нормах без лічильника досить важко встановити, скільки часу людина поливає свій город та скільки води вона використала.

Незважаючи на ці проблеми, підприємству вдалося у червні довести показник розрахунків населення за воду до 106 відсотків.

– Досягти таких результатів ми змогли завдяки поліпшенню роботи контролерів, збільшенню кількості позовних заяв на злісних неплатників, – каже керівник підприємства. – Загалом, ми намагаємося йти людям назустріч – погоджуємося на реструктуризацію боргів, і лише тоді, коли не знаходимо взаєморозуміння зі споживачем, вдаємося до більш жорстких заходів. Зокрема, у червні в суди було подано 330 позовів на загальну суму понад 350 тисяч гривень. Задоволено 93 позови на загальну суму близько 160 тисяч гривень. Доводиться й припиняти водопостачання чи блокувати каналізацію за допомогою спеціального приладу «кротик». Так, у червні за борги було відключено від водопостачання 26 абонентів, а від водовідведення – 22 боржники. Сукупна сума боргу цих споживачів становила понад сто тисяч гривень.

Наостанок Роман Ілик зупинився на темі обладнання лічильниками багатоповерхових будинків.

– Державна політика зараз спрямована на те, щоб обладнати всі багатоповерхові будинки загальними лічильниками, кошти на це із державного бюджету планують виділити наступного року. Варто зазначити: якщо на всіх будинках будуть встановлені прилади обліку води, то норми споживання вже не застосовуватимуться. Розроблена та затверджена й відповідна методика обрахунків спожитої води з урахуванням тих споживачів, які встановили поквартирні лічильники.



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.3833 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua