МЕНЮ










3 серпень 2018 - 10:16
МК «Ятрань»: продукція зі знаком якості

Нинішнього року виповнюється 90 років з дня заснування підприємства «М’ясокомбінат «Ятрань».
Починалося все у листопаді 1928 року з моменту побудови та введення в дію Зінов’євського птахо-яєчного комбінату. З плином років підприємство росло і розвивалося, змінювало свою назву та форму власності, але основним залишалось єдине – забезпечення населення якісною м’ясною продукцією. Тепер же товариство з додатковою відповідальністю «М’ясокомбінат «Ятрань» є провідним підприємством переробної та харчової галузі.
Основними напрямками діяльності є виробництво м’яса та субпродуктів, ковбасних виробів, м’ясних та харчових напівфабрикатів, риби. З року в рік зростають обсяги виробництва, понад півтори тисячі робітників мають стабільну роботу, заробітну плату (цьогоріч середня зарплата на підприємстві становить 7 571 гривня), надходять податки в бюджети усіх рівнів, відрахування до Пенсійного фонду.
З початку воєнних дій на сході України підприємство і трудовий колектив підтримують і допомагають як конкретним їх учасникам, так і військовим підрозділам – 57-й бригаді та 3-му окремому полку спеціального призначення. Починаючи з 2014 року, купували бронежилети, взуття, військову форму, автомашини, причепи, запчастини для військової техніки, ремонтували її, переобладнували автомобілі під потреби військових та багато чого іншого, не кажучи вже про забезпечення продуктами, зокрема ковбасними виробами, наших військовиків.
З метою ознайомлення журналістів із виробничою базою підприємства, технологією виготовлення м’ясної та ковбасної продукції на всіх етапах – від первинної обробки м’яса до прилавків магазинів – відбувся прес-тур на «М’ясокомбінат «Ятрань».
Велике триповерхове приміщення ковбасного цеху №1. Процес виготовлення продукції розпочинається з м’ясопереробного цеху, який розташований на третьому поверсі.
Зараз підприємство тісно співпрацює із сільськогосподарськими підприємствами та фермерськими господарствами.
– Тварина, м’ясо якої ми будемо використовувати, повинна бути здоровою, – розповідає виконавчий директор товариства Наталія Артеменко, яка особисто провела екскурсію підприємством. – Ветеринарний лікар, який закріплений за певним господарством, видає довідку, де зазначено, що тварини здорові і підлягають переробці.
Відповідно до технологічного процесу, температура в усіх цехах сягає до +12 градусів за Цельсієм. Обладнання, яке використовують на підприємстві, – австрійського, німецького, польського та американського виробництва. Це свідчить про те, що кропивницькі м’ясопереробники приділяють значну увагу якості виготовленого продукту, використовують всі можливості для того, щоб продукція надійно закріпилась на споживчому внутрішньому ринку та йшла за кордон.
Другий поверх – виробництво ковбасної продукції. Сировину зберігають у морозильних камерах з температурою від нуля до мінус двох градусів за Цельсієм. Там за відповідною рецептурою до кулера надходить фарш. За один раз можна виготовити до 450 кілограмів продукту.
Поділилась Наталія Михайлівна й деякими секретами харчового виробництва. Зокрема, пояснила, що таке харчові добавки і для чого їх використовують при виробництві м’ясних продуктів та ковбаси. Наприклад, гідрит натрію – дозволена харчова добавка, яка надає виробам привабливого натуральногго кольору. Якщо не використовувати гідрит натрію, то зварене м’ясо буде сірим. Натомість ви ніколи не побачите готові м’ясні вироби такого кольору.
– Наша фізико-хімічна лабораторія щодня контролює кількість цієї речовини в продуктах, – каже виконавчий директор.
Продукт проходить термічну обробку у відповідних камерах. Після цього його можна варити, сушити чи коптити.
На першому поверсі складують, пакують та готують до реалізації готову продукцію.
– Багато хто думає, що «Ятрань» виготовляє тільки ковбасу, – продовжує Наталія Артеменко. – Це не так. Ми також виробляємо кулінарні заморожені напівфабрикати – вареники, млинці, котлети. У нас є рибний цех.
Також на підприємстві завжди цікавляться думкою споживача. Її до виробничників можна донести через соціальні мережі, сайт підприємства, де є електронні адреси всіх спеціалістів. Фахівці відділу збуту також проводять опитування, дегустації, цікавляться думкою людей. Виробничники розуміють, що на ринку дуже жорстка конкуренція, тож завжди треба слідкувати, на що у споживачів. Завдяки такому підходу можна поліпшити смак деяких виробів, підвищити їх якість. А це – головне в харчовій промисловості.
Ольга ПЕТРЕНКО



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.55035 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua