МЕНЮ










1 липень 2019 - 19:20

Монетизація власного хобі: як заробити на улюбленій справі


«Визначись, що тобі подобається робити, а потім знайди того, хто за це платитиме» — говорить американське прислів'я. Цей підхід завжди успішний. Справу для задоволення легше розвивати.

Монетизація хенд-мейд

Якщо ви вже знайшли улюблене заняття, наприклад, handmade, завітайте на ukrainart.com.ua, де можна реалізувати свої вироби. Подивимось, як на цьому заробляти.

Монетизація власного хобі: перші кроки

Візьмемо за основу бізнес-ідею хенд-мейд прикраси ручної роботи. Це може бути основний чи додатковий дохід. Але будьте готові приділяти як творчій, так і організаційній частині максимум можливого часу.

Що робити:

  • Вивчати досвід тих, хто вже знає, як заробити на прикрасах ручної роботи. Це дасть не тільки розуміння напрямку, але й потрібну мотивацію.
  • Шукати та аналізувати майданчики для майстрів: вивчати попит, особливості аудиторії.
  • Створювати власні сторінки в соцмережах, сайт, канал на YouTube. Ці ресурси чудово підходять для реклами себе та своїх виробів, формування іміджу, залучення потенційних клієнтів.
  • Знайомитися з ринком, оцінювати попит.
  • Освоювати техніки продажів та маркетинг.

Перші три пункти повинні бути персоналізованими. Адже чому цінуються вироби ручної роботи? Тому що вони авторські, ексклюзивні, в них присутня душа митця. У звичайному рекламному оголошенні це важко візуалізувати, тому треба використовувати популярні інтернет-ресурси.

Як знайти клієнтів на хенд-мейд

Похизуйтеся серед близьких своїми виробами, подаруйте презенти. Розкажіть вашій аудиторії, чому ви взагалі вирішили робити хенд-мейд на продаж своїми руками, як ви створюєте продукт, в якій країні купуєте матеріал. Приватне завжди підкуповує, тому це стане найкращою рекламою.

Як заробляти на хенд-мейд

Багато успішних нині брендів починали свою справу «на колінці». Приклад: засновник компанії Zara, Амансіо Ортега, на початку кар'єри шив халати, нічні сорочки і білизну в вітальні свого будинку. Коли клієнт відмовився від великої партії білизни, він з дружиною організував продаж самостійно. В 1975 році подружжя вже відкрило перший магазинчик. А в 2012 році Ортега став лідером найбагатших людей в Європі.

Головне — не сидіти в очікуванні покупців. Потрібно щось змінювати, якщо попиту на продукт немаэ. І це зовсім не обов'язково повинна бути ціна. Вчіться робити якісні, привабливі фото, правильно подавати товар, тестуйте різні канали продажів. Навіть якщо ви замовляєте ці послуги у спеціалістів, все одно треба володіти інформацією, адже ваша реклама теж повинна бути авторською.




25 липень 2019 - 10:49

Ще можна вишивати на замовлення. Зараз такі роботи коирстуються попитом https://biser0k.com.ua/uk/125-khresna-doroga

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.36942 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua