МЕНЮ










19 грудень 2014 - 11:36

Не панікуйте, а набирайте 15-80


Кіровоградська “Аварійно-диспетчерська служба” – одне з найстабільніших комунальних підприємств Кіровограда. До речі, і у Всеукраїнському рейтингу підприємств галузі воно вже кілька років поспіль посідає перше місце. Хто з мешканців обласного центру не знає телефонного номера 15-80, за яким можна отримати всю необхідну інформацію щодо тієї чи іншої аварії на комунальних мережах, викликати ремонтну бригаду?

Телефон диспетчерської служби не замовкає.

Коли журналісти “Вечірньої газети” побували на підприємстві, на чергуванні були оператори Любов Пінчук та Ірина Колесник. Любов Миколаївна розповіла, що їхня основна робота – прийом замовлень на ліквідацію аварійних ситуацій та надання вичерпної консультативно-дорадчої допомоги населенню.

– Буває, що за зміну оператори АДС приймають до трьох тисяч телефонних дзвінків, – зазначає Любов Пінчук. – Найбільш “гаряча” тема нині – відключення електроенергії. Тому підтримуємо тісний зв’язок з енергетиками (хоча іноді навіть у нас немає чіткої інформації, адже графік відключень точно не визначений). Так само співпрацюємо і з водоканалом, теплопостачальними підприємствами. Але їх зовнішні мережі ми не обслуговуємо, наша парафія – внутрішньобудинкові мережі, на яких ліквідовуємо аварії тоді, коли закінчується робочий день у ЖЕКах, у вихідні, також тоді, коли працівники ЖЕКу не можуть самостійно розв’язати проблему.

У ремонтників саме випало кілька вільних хвилин між викликами і вони змогли з нами поспілкуватися. Старший зміни АДС Сергій Назаренко, який трудиться на підприємстві 11 років, розповів, що о восьмій годині виїздили вже на один виклик. Бригада розбита на три ланки – електриків, сантехніків та зварників. Якщо виклик – то дві хвилини на збори і – в дорогу. Ремонтники повністю забезпечені необхідними матеріалами, обладнанням, транспортом. Всі працівники бригади можуть замінити один одного, адже вони – професіонали високого рівня. Якщо треба, то і водій допомагає у ліквідації аварійної ситуації.

– Наше першочергове завдання – локалізувати аварійну ситуацію, – розповідає Сергій Валентинович. – А потім з’ясовується причина та ліквідовується проблема. Лише у п’яти відсотках випадків ми не можемо впоратись з аварією. А так – все під силу. Нещодавно був випадок у провулку Училищному, 6, коли жеківці дві доби не могли ліквідувати аварію на каналізаційних мережах. Буквально за дві години ми виконали всі необхідні роботи, і люди були нам дуже вдячні.

У слюсарному цеху господарюють майстер Анатолій Гнатюк, слюсарі-сантехніки Олександр Шулешко та Дмитро Дворак. Вони й потрібну деталь виготовити здатні. й полагодити щось. Не сидять склавши руки. Є ще цех електрообладнання, токарний, інші виробничі приміщення.

– На підприємстві трудяться 63 працівники різних спеціальностей – водії, зварники, сантехніки, електрики, – приєднується до розмови новопризначений директор підприємства Ігор Найдич. – Всі мають високу форму допуску до виконання робіт. Словом, професіонали. Є й молодь, яка закінчила профтехучилище, а тепер навчається у своїх старших колег. Плинності кадрів немає. Люди дорожать стабільністю, вчасною виплатою заробітної плати, гарними умовами, які створені на виробництві. Ми постійно дбаємо про оновлення матеріальної бази підприємства, необхідної техніки.

Ігор Макарович хвалиться, що за короткий термін вдалось удосконалити робочий процес, використовуючи мотопомпи, які автономно працюють при ліквідації аварійних ситуацій. Щоб робітникам було зручніше лагодити рухомий склад, облаштували бокс з оглядовою ямою. Все зробили своїми силами.

– Ось нещодавно був випадок, коли затопило магазин комп’ютерної техніки, – розповідає керівник підприємства. – Аварія жахлива: людей не було видно серед пари від гарячої води. Не маючи можливості підключитись до мереж електроживлення, хлопці мотопомпами відкачували воду, щоб хоч якось врятувати і приміщення, і вартісний товар. Люди були вдячні нам за швидке реагування та ліквідацію аварії.

Ігор Найдич – досвідчений керівник. В його підпорядкуванні були й більш численні трудові колективи. І проблеми були масштабніші. Але от запросили очолити “Аварійно-диспетчерську службу” – і не відмовився. Задоволений тим, що на цьому підприємстві працюють відповідальні та професійні люди. Вони на всі руки майстри – повна взаємозамінність та доповнення один одного. А це важливо, коли у критичних обставинах доводиться швидко реагувати та приймати правильні рішення. Сумлінне ставлення до роботи керівник вітає та заохочує. Наприклад, у випадку з аварією на провулку Училищному робітники, які її ліквідовували, не залишились без подяки із занесенням у трудову книжку.

– Намагаюсь йти у ногу з часом, – каже Ігор Макарович. – Так, модернізували газозварювальні апарати та придбали інверторний зварювальний апарат, який дає можливість проводити зварювальні роботи за наявності води в системі теплопостачання. Бо ж якщо це багатоповерхівка, то зайвий раз спускати воду з мереж – справа досить копітка.

А ще у наших працівників з’явилась нова виробнича форма. Приємно ж, коли до вас приходить електрик не з пошарпаним “дипломатом”, а з яскравою валізкою, наповненою сучасними інструмен- тами. Це викликає довіру до такого ремонтника, з ним приємно спілкуватись. Маємо п’ять одиниць спеціалізованої техніки та іншого транспорту. Зупинятись на досягнутому не збираємось. Заробляємо кошти, вкладаємо їх у придбання необхідних засобів виробництва. Підприємство має розвиватись.

Непогано було б створити на базі АДС “гарячу лінію ЖКГ”, куди б могли зателефонувати кіровоградці із своїми проблемами та пропозиціями. Адже на підприємстві для цього нововведення є всі технічні можливості.

А ще підприємство надає різноманітні платні послуги. Це, зокрема, усунення несправностей в електрозабезпеченні, чищення водовідводів внутрішньобудинкових мереж, асенізація спецавтомобілем, транспортні послуги та послуги трактора з монтажним підйомником та з причепом. Варто лише зателефонувати за телефонами 15-80, 066-506-36-94, 27-20-87. Є можливість здійснити і безготівковий розрахунок банківською пластиковою карткою через платіжний термінал, який є у представника підприємства, що приїздить на виклик.

“Аварійно-диспетчерська служба” щодо організації виробничого процесу та затребуваності серед населення мало чим відрізняється від пожежно-рятувальної служби чи “швидкої допомоги”. Єдина відмінність, що тут рятують не життя, а системи життєзабезпечення населення у сфері житлово-комунального господарства міста.

Оксана ВЕРСТЮК
Фото Олега ШРАМКА




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.40066 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua