МЕНЮ










12 березень 2013 - 16:34

Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці


ДПС у Кіровоградській області нагадує – сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Кіровоградській області



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.39992 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua