МЕНЮ










13 березень 2013 - 12:28

Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці


Міністерство доходів та зборів України здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Кіровоградська митниця інформує, що сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.

Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

***

Нагадуємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.46231 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua