МЕНЮ










28 серпень 2013 - 12:36

Педагоги обмінюються досвідом


Всеукраїнські науково-педагогічні діалоги в рамках виконання завдань інноваційного освітнього проекту «Розквіт» з теми «Створення науково-методичних засад формування у дітей навчально-дослідницьких умінь» відбулись на базі навчально-виховного об’єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра».

Організаторами заходу стали національний центр «Мала академія наук України» та центр методичної та соціально-психологічної служби управління освіти міської ради. В рамках зазначеного проекту були проведені пленарне засідання та майстер-класи для педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.

Спільна робота науковців, методистів та педагогів сприятиме практичному втіленню науково-дослідницьких умінь у освітній простір навчальних закладів.

Привітати освітян з початком нового навчального року завітала начальник управління освіти міської ради Лариса Костенко. Зокрема вона зазначила, що вже другий рік поспіль відбувається подібна співпраця з науковцями з Києва, Академії педагогічних наук, Міністерства освіти та науки, а також Малої академії наук, яка дає ґрунтовні знання обдарованим дітям. Тому й не дивно, що саме учні кіровоградських шкіл завжди демонстрували свій високий рівень підготовки з усіх предметів на різноманітних предметних олімпіадах. Саме подібні зустрічі, обмін досвідом допомагає місцевим вчителям більш активно працювати з обдарованою молоддю. Тому й не дивно, що саме Кіровоград за рівнем підготовки школярів займає перші місця на Всеукраїнських олімпіадах. Якщо в області зараз 21 переможець четвертого етапу Всеукраїнських олімпіад, то половина – це учні шкіл обласного центру. Всі напрямки роботи з педагогами, а це і наукові конференції, круглі столи, тренінги, засідання секцій, науково-педагогічні діалоги, допомагають освітянам виявляти здібних дітей, розвивати їхні таланти, давати ґрунтовні та якісні знання.

– Цей проект націлений на впровадження та використання новацій у роботі обдарованою молоддю, – повідомила директор центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти міської ради Марцеліна Пахолівецька. – Педагогічна наука розвивається швидкими темпами, і освітяни повинні знати про всі наукові розробки, вміти їх застосовувати на практиці, використовувати інноваційні підходи у роботі з дітьми. Разом із змінами в освітньому процесі змінюється і сам вчитель. Якщо він готовий до цього, то саме зустрічі допомагають йому підвищувати всій фаховий рівень, адже процес не стоїть на місці – життя диктує нові вимоги, підходи, змінюються діти – вони вже не такі, як десять і навіть п’ять років тому. Тому вчитель повинен тримати руку, як то кажуть, на пульсі, і бути в перших рядах запровадження передових методів навчання та виховання підростаючого покоління.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.41149 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua