МЕНЮ










15 грудень 2010 - 15:49

Перевіряли КРЕПи та ЖЕКи


Ось, наприклад, скарга від мешканців будинку по вулиці Попова, 13, корпус 2 стосувалась дірявого даху. На місці з’ясувалось, що покрівлю полагодили над першим, другим та третім під’їздами, а над четвертим усе залишилось, як і було. А керівництво КРЕПу № 10 прозвітувало, що всі роботи виконані у повному обсязі.

– Навіщо ж вводите в оману керівництво департаменту? – резонно запитував Віктор Андреєв. – Напишіть чесно, що через брак коштів повністю завершити об’єкт не вдалося.

Або мешканці будинку № 17 по вулиці Куроп’ятникова не раз писали скарги, що у підвалі споруди тривалий час стоїть вода, будинком поширюється сморід. Так, сюди дійсно виїздили працівники ЖЕКу № 13, воду відкачували. Але справу недоробили – залишились смердюча жижа.

На вулиці Київській, 6 працівники КРЕПу №6 мали б встановити козирки над під’їздами. Два входи до будинку впорядкували, а третій так і покинули, хоча прозвітували про повне виконання робіт.
Віктор Андреєв наголосив, що подібне ставлення до роботи просто неприпустиме, комунальники мають зрозуміти, що контроль за їхньою діяльністю триватиме постійно, тому хитрувати не варто.

Чимало претензій у кіровоградців накопичилось до представників теплогенеруючих підприємств. Лише за останній місяць до департаменту надійшли 18 скарг, в яких люди висловлювали своє нерозуміння тарифною політикою тепловиків. Погода у листопаді була напрочуд теплою, батареї у помешканнях ледь жевріли, а плату виставили 6,85 гривні за квадратний метр опалювальної площі. Невже теплопостачальники спалили газу стільки, наче був мороз?

У останніх, звичайно, своя правда. Директор КП «Теплоенергетик», до складу якого входить Кіровоградська ТЕЦ, В’ячеслав Карауш зазначив, що виробничий процес на цьому підприємстві такий, що не можна в один момент прикрутити вентиль, щоб знизити температуру теплоносія. Більше того, серед споживачів – чимало соціальних об’єктів, куди тепло потрібно подавати у повному обсязі та особливо прогрівати їх нічної пори. Представник ДП «Кіровоградтепло» зауважив, що нарахування споживачам проводилось з огляду на відпрацьований котельнями час. Мешканцям деяких будинків робився перерахунок, якщо там траплялись аварійні ситуації. Тож тепловики в один голос радять: потрібно встановлювати лічильники тепла.

А от керівництво департаменту ЖКГ та Віктор Андреєв переконані, що теплопостачальники лукавлять і їхні розрахунки не завжди правомірні. Тому потрібно провести об’єктивні нарахування за вироблене та спожите населенням тепло.

А щоб подібних недоречностей у роботі комунальників не виникало, Віктор Андреєв запропонував започаткувати рейтингову оцінку роботи комунальних підприємств. За підсумками їх діяльності буде визначатись краще із наступним занесенням його на міську дошку Пошани.

Оксана ВЕРСТЮК



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.38799 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua