МЕНЮ










19 липень 2011 - 21:40

Почуй мене


Соціальний проект Кіровоградської міської ради та телеком-оператора «Київстар» «Почуй мене!», презентація якого відбудеться завтра, 20 липня 2011 року, об 11.00 в приміщенні міськради (кімн. 215) допоможе кіровоградцям з проблемами слуху та мови викликати екстрені служби за допомогою SMS-повідомлень.

В рамках соціальної ініціативи «Для людей, для країни!» телеком - оператор «Київстар» розширив географію проекту «Почуй мене!».Тепер у людей з проблемами слуху та мовлення в Кіровограді з’явиться можливість самостійно та без перешкод викликати екстрені служби «101», «102», «103», «104» за допомогою SMS -повідомлень.

Проект SMS-виклику екстрених служб Кіровограда «Почуй мене!» реалізований компанією «Київстар» за підтримки Кіровоградської міської ради. В рамках проекту «Київстар» обладнав диспетчерські робочі місця екстрених служб міста, а саме пожарної служби «101», міліції «102», швидкої допомоги «103», газової служби «104».

Відіславши SMS-повідомлення на спеціальний номер, люди з проблемами слуху та мовлення матимуть змогу робити виклик екстреної служби без сторонньої допомоги. В свою чергу, диспетчерські служби допомоги будуть отримувати на моніторі комп’ютера всю необхідну інформацію про абонента: його особисті дані, фізіологічні особливості, діагноз і саме головне – місцезнаходження.

Кіровоградський міський голова Олександр Саінсус:
«Завдання держави й кожного її громадянина - зруйнувати бар’єри на тернистому шляху людей з особливими потребами, зробити все можливе, щоб такі люди відчули себе повноправними членами суспільства. У місті Кіровограді послідовно виконуються різні програми соціального захисту інвалідів. І наступним кроком є втілення в життя Кіровоградською міською радою спільно з телеком-оператором «Київстар» соціального проекту «Почуй мене!», що дозволить майже 500 громадянам міста з вадами слуху почувати себе впевненими в екстремальній ситуації та не залишатися наодинці з бідою».

Проект SMS-виклик екстрених служб «Почуй мене!» реалізується компанією «Київстар» та успішно функціонує вже в 21 місті України. Позитивні відгуки учасників проекту і його актуальність дозволяють компанії «Київстар» перенести позитивний досвід і в решту міст нашої країни.

Керівник Кіровоградського відділення компанії «Київстар» Андрій Колесніченко:
«Сучасні телекомунікації дозволяють не тільки вільно спілкуватися, але й покращують якість життя. Одна із головних людських потреб – це потреба у безпеці. Проект «Почуй мене!» надає можливість людям із недоліками слуху та мовлення віднині бути впевненими у тому, що на випадок екстреної ситуації вони максимально швидко отримають допомогу. Така проста та звична всім нам технологія SMS-повідомлень приходить на допомогу людям, для яких вона є таким необхідним засобом спілкування з навколишнім світом».

Голова Кіровоградської обласної організації УТОГ Марина Дромашко:
«Від імені мешканців Кіровограда, які обмежені у можливості чути і говорити, хочу висловити щиру подяку компанії «Київстар» та Кіровоградській міській раді за реалізацію чудового соціального проекту «Почуй мене». У реальному житті, насправді, важко переоцінити доступність служб екстреного виклику для інвалідів слуху, які відтепер почуватимуть себе значно захищеними».

Мешканці Кіровограду, котрі мають обмеження слуху та мови, а також мають бажання приєднатися до даного проекту, можуть звертатися в Українське товариство глухих (УТОГ) зручним для себе способом для внесення персональної інформації в єдину базу, котра буде використовуватися екстреними службами міста для обробки SMS-викликів.

Кіровоградська міська рада



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.37584 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua