МЕНЮ










20 липень 2011 - 08:44

Подорожчання газу може спровокувати збільшення вартості проїзду у транспорті


Значне підвищення роздрібних цін та такий вид пального для транспортних засобів, як газ-метан, поки що для пересічних громадян пройшло непомітно. Але перевізники забили на сполох – ціна стрибнула до 5,50 гривень, що на 75 копійок вище від попередньої, і залишається незмінною майже два тижні. Для більшості рухомого складу транспортних підприємств газ є основним видом палива, тож при існуючому тарифі на проїзд перевізники нестимуть збитки, що унеможливить нормальне функціонування підприємств та якісне надання послуг населенню.

Щоб звернути увагу громадськості на ситуацію, що склалася, представники транспортної галузі нашого міста провели прес-конференцію, на якій висловили занепокоєння щодо неврегульованості цін на пально-мастильні матеріали та мовчазної позиції контролюючих державних органів, зокрема, антимонопольного комітету та державної інспекції з контролю за цінами.

– Ця ціна на газових заправках нашого міста, а їх у Кіровограді три (Бобринецька, на селищі Новому та на вулиці Волкова) тримається поки що стабільно, жодних коливань протягом минулих двох тижнів, – повідомила начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Ольга Гонтарь. – Тобто автоматично виникають підстави для перегляду тарифів на пасажирські міські перевезення, адже газ використовується як альтернативне пальне маршрутними таксі більшості кіровоградських перевізників. А в методичних рекомендаціях, затверджених Міністерством транспорту та зв’язку, чітко записано, що підставою для перегляду тарифів на проїзд є збільшення ціни на пальне з 10 відсотків. Газ-пропан також має тенденцію зростання у ціні: з 4,90 гривень до 6,30–6,40 гривень. Прикро, але така ситуація ніким не контролюється, не ставиться питання, чому відбулось таке різке підвищення, що потягне зростання цін на інші види послуг та товарів.

Ольга Гонтарь зазначила, що теоретично можна було б виділити дотацію на покриття різниці в тарифах із міського бюджету, але практично він такого навантаження не витримає.

Можливість стабілізувати ситуацію з тарифами перевізники вбачають у запровадженні державного регулювання цін на ринку пального, як це, наприклад, відбувається з цінами на електроенергетику. Так, голова правління ВАТ «Автобусний парк» Анатолій Голованов сам неодноразово звертався з цього приводу у різноманітні інстанції – від комітету Верховної Ради до профільного та інших міністерств. Однак відповіді не отримав.

– Ми не ініціюємо підвищення тарифів через кілька тижнів після підняття цін на пальне, а хочемо поки що донести до відома громадськості, що така ситуація в Україні є. Однак якщо ціни на пальне не впадуть, а в історії України поки що такого не траплялось, ми будемо просто змушені наполягати на перегляді тарифів. Працювати у збиток можливо лише до певної межі, за якою вже стоїть і безпека пасажирів, і якість перевезень, і стан рухомого складу, і заробітна плата наших працівників.

Наостанок зазначимо, що конкретних розрахунків перевізники ще не надавали, однак зауважили, що за нинішніх умов тариф на проїзд мав би збільшитися на 25 копійок. У будь-якому випадку, ще потрібно підготувати документи, вони повинні пройти місячне обговорення.



20 липень 2011 - 23:26
Алик (вст)

sty13Пусть не пи дят! Большинство маршуток после 19.00 съезжают с маршрута уже достаточно заработав! Гонтрь в отставку!

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.3929 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua