МЕНЮ










7 вересень 2018 - 08:53
Прилади для опалення автомобілів і турбокомпресори

Сьогодні автономні автомобільні опалювачі дозволяють швидко обігріти двигун автомобіля, навіть коли на вулиці стоїть сильний мороз, а також салон машини.

Особливості автомобільних опалювачів

Сучасні виробники пропонують великий асортимент автомобільних опалювачів різних типів, які відрізняються між собою принципом роботи, технічними та експлуатаційними характеристиками.

· Для дизельних автомобілів незамінними будуть бандажні обігрівачі, які можна встановлювати на різні марки і моделі машин. Вони встановлюються на фільтр системи тонкого паливного очищення і фіксуються за допомогою регульованого хомута. Так як вони здатні прогріти металевий фільтр протягом п'яти хвилин, це не дає можливості загуснути дизпаливу, коли на вулиці стоїть сильний мороз і тим самим спрощує процес запуску двигуна.

· Також проточні опалювачі користуються великим попитом у власників дизельних автомобілів, так як вони перешкоджають парафінізаціі палива і починають автоматично обігрівати фільтр, як тільки температура палива на вході в пристрій знижується нижче позначки +5 º С.

· Водії вантажних автомобілів купують в основному повітряні опалювачі, які здатні максимально швидко обігріти кабіну машини і спальне місце водія, а також протягом тривалого часу підтримувати необхідну температуру.

· Електричні економні обігрівачі, які працюють від електричної мережі в 220В, можуть тривалий час підтримувати задану температуру в кабіні машини завдяки спеціальному термостату. Їх принцип роботи заснований на підігріві охолоджуючої рідини автомобіля.

· Рідинні опалювачі вважаються універсальними, так як можуть працювати на різному виді палива, а також обігрівати одночасно двигун і салон машини.

Незважаючи на те, що турбокомпресори у різних виробників мають свої конструктивні особливості, в той же час існує і велика кількість загальних для всіх пристроїв деталей і вузлових елементів. Кожна турбіна оснащена повітрозбірником, за яким знаходиться повітряний фільтр, дросельна заслінка, компресор, інтеркулер і випускний колектор. Всі деталі пристрою з'єднані між собою міцними армованими гумовими шлангами і пластиковими патрубками.

Загалом турбіна має два колеса обертання - турбінне і компресорне, які розташовані на валу ротора. Кожне колесо оснащене підшипниками і встановлено в власний корпус з міцного сплаву. Але навіть такий надійний агрегат може вийти з ладу, раніше встановленого виробником терміну служби. Сьогодні турбокомпресори можна відремонтувати на СТО або в спеціалізованому автосервісі, якщо вони мають відповідне обладнання і мають у своєму розпорядженні необхідними запасними частинами і деталями. Але якщо турбокомпресор не підлягає ремонту, доведеться шукати новий пристрій для своєї марки авто і типу двигуна.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 1.1873 сек. / запитів: 6 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua