МЕНЮ










4 лютий 2011 - 11:40

ПРО ЄДИНУ ДИСПЕТЧЕРСЬКУ СЛУЖБУ, МОНІТОРИНГ ПАСАЖИРОПОТОКІВ ТА ПЛАТУ ЗА ПРОЇЗД


Василь Онисимович нагадав, зокрема, що нинішнього року в Кіровограді планується створити єдину диспетчерську службу, яка дозволить контролювати, скільки машин виходить на маршрути, чи дотримуються водії графіків руху й таке інше. При цьому контроль зможуть здійснювати і міська влада як замовник послуг із пасажирських перевезень, і сам перевізник. Більше того, деякі фірми виробляють спеціальне обладнання, з допомогою якого інформація про час прибуття машин по кожному маршруту виводиться на спеціальні табло на зупинках транспорту. Поки що міська влада вивчає досвід інших міст, ознайомлюється з пропозиціями фірм – виробників спеціального обладнання та розробників програмного продукту, спілкується із перевізниками. А ось створюватимуть єдину диспетчерську службу уже після того, як буде закінчено проведення моніторингу пасажиропотоків у Кіровограді.

– Зараз ми працюємо із науково-дослідним інститутом Міністерства інфраструктури України, фахівці якого можуть допомогти нам провести моніторинг пасажиропотоків, – зазначив Василь Онисимович. – У ході моніторингу ми отримаємо інформацію щодо того, яку кількість пасажирів перевозить громадський транспорт із шостої години до півночі, скільки і яких потрібно транспортних засобів (чи то великої, чи малої місткості) на тому або іншому маршруті, якими повинні бути графіки руху, які маршрути «накладаються» один на один, які мікрорайони мають погане транспортне сполучення й таке інше. Коли матимемо повну інформацію, зібрану на науковій основі, зможемо намітити подальшу стратегію розвитку галузі пасажирських перевезень, приймати правильні та вивірені управлінські рішення, дотримуючись при цьому законодавства.

Ішлося на прес-конференції і про брак місця в Кіровограді для паркування транспортних засобів. На жаль, зазначив перший заступник міського голови, попередні міські ради, виділяючи земельні ділянки під будівництво тих чи інших об’єктів, забували при цьому про створення для них необхідної інфраструктури – тих же парковок. До того ж, за даними ДАІ, за останніх десять років кількість автомобілів у Кіровограді збільшилася удвічі. Як наслідок, власники авто залишають їх вздовж доріг, що заважає руху транспорту, створює передумови для дорожньо-транспортних пригод. Ситуацію цю із об’єктивних причин дуже важко виправити, однак міська влада над цим працює, підкреслив Василь Дзядух. Як і над тим, аби припинити масове будівництво гаражів у дворах багатоповерхівок.

– Я переконаний, що треба підшукувати місця для гаражних кооперативів, інакше через два-три роки люди із дворів ні вийти, ні виїхати не зможуть через ці гаражі, – зазначив Василь Дзядух. – Сподіваюсь, що кіровоградці нас підтримають у цьому питанні.

Безумовно, не могли журналісти не поцікавитись, чи не буде у Кіровограді найближчим часом збільшено плату за проїзд у маршрутних таксі, адже у деяких інших обласних центрах до такого кроку вже вдалися.

– Перевізники останнім часом порушують це питання, і ми повинні підійти до цього виважено, вивчивши всі нюанси і знайшовши, урешті-решт, компромісне рішення, – підкреслив Василь Дзядух. – Перевізники опинилися зараз дійсно у складній ситуації, адже, починаючи із грудня, почали стрімко дорожчати пально-мастильні матеріали, збільшується мінімальна заробітна плата, зростає вартість енергоносіїв. Моя особиста думка – затягування процесу приведення тарифів у відповідність із собівартістю послуг заганяє підприємства в глухий кут – вони не матимуть коштів на утримання у належному стані транспортного парку, я вже не кажу про його оновлення, закупівлю запчастин і таке інше, а від цього у першу чергу залежить безпека пасажирів. Урешті-решт, на цих підприємствах теж працюють люди, яким треба утримувати свої сім’ї, годувати своїх дітей. Водночас при перегляді тарифів слід переконатися в їх економічній обгрунтованості. Крім того, перевізники мають дотримуватися графіків руху, особливо у вечірній та нічний час, і законодавства про перевезення пільгових категорій населення і так далі. Є у транспортників проблеми і з кадрами. На жаль, трапляються серед водіїв і неврівноважені, і неввічливі люди, які можуть собі дозволити нахамити пасажирові, що неприпустимо.

Щодо розміру нового тарифу на проїзд в маршрутних таксі в Кіровограді, то Василь Дзядух висловив припущення, що він може бути на рівні 1, 75 гривні. У будь-якому випадку, підкреслив Василь Онисимович, коли мова зайде про підвищення тарифів на проїзд, процес цей проходитиме відкрито й прозоро, із активним залученням до обговорення громадськості.

На прес-конференції журналісти озвучили кілька конкретних скарг мешканців з приводу тих чи інших маршрутів, переважно – у віддалених мікрорайонах міста, і перший заступник міського голови пообіцяв, що розгляне їх уже на найближчій нараді із перевізниками.

Олена КОЛЕСНИКОВИЧ
Фото Олега ШРАМКА



4 лютий 2011 - 21:34
Сергій (вст)

Це ж треба так багато написати і нічого нового не сказати!
Талант!sty00

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.40461 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua