МЕНЮ










8 червень 2018 - 12:51
Прощавай і здрастуй, фестивальний травень!

Ну, ось і завершився 21-й фестиваль камерної і симфонічної музики «Травневі музичні зустрічі». І, трохи перефразувавши директора обласної філармонії Миколу Кравченка, я кажу: а ми вже почали чекати фестиваль 22-й! Без жартів! Бо з тих пір, як пролунали фанфари першого фестивалю, я не пропустила жодного з них. Правда, в останні роки доводиться вдаватися до вибірковості. Та то таке.
Отже, фестиваль завершився тріумфальним концертом оркестру камерної і симфонічної музики «Концертіно» кропивницької обласної філармонії, яким керує заслужений діяч мистецтв України талановита скрипалька і педагог Наталя Хілобокова. Варто нагадати, що керівник оркестру й одночасно його прима продовжує династію музикантів Хілобокових, а сам оркестр «Концертіно» організував її батько – відомий музикант Юрій Хілобоков.
У заключному концерті «Травневих музичних зустрічей» у супроводі оркестру «Концертіно» виступали наші гості – французький тенор Поль Монандіс і київський скрипаль Андрій Рахманін. Втім, стосовно француза... Співак він, скоріше, україно-французький, оскільки, одружившись на українці, «змінив адресу». Та про це я дізналася згодом, а слухаючи красивий голос француза, що виконав кілька пісень французькою і англійською мовами, та найсильніше полонив зал фрагментом нашої знаменитої «Ніч яка місячна», я чомусь поринула в прекрасне минуле, коли ловила на короткій хвилі старої радіоли «задумливий голос Монтана» і радісні шансони Азнавура. Публіка бурхливо сприймала виступ Поля Монандіса, бо вона у нас щедра, а симпатичний співак нескінченно повторював слово: «Дякую».
Андрій Рахманін – лауреат міжнародних та всеукраїнських конкурсів. Андрій опановував гру на скрипці під керівництвом Юрія Хілобокова у кіровоградській музичній школі, а в музичному училищі (зараз училище «по-модньому» називають коледжем) його педагогом була Наталія Хілобокова. В програмі концерту – Астор П’яццола. До речі, про короля танго Астора П’яццолу кіровоградці вперше почули під час «Травневих музичних зустрічей» від маестро Богодара Которовича, світла йому пам’ять. Я маю на увазі широку аудиторію, у нас музику популярного латиноамериканця ніхто не виконував. Зате після цього випадку його танго звучали ледве не в кожному концерті інструментальної музики. Вже не пам’ятаю в чиєму виконанні ми слухали «Осінь в Буенос-Айресі» під час цвітіння кіровоградських бузків, тобто в одному з травневих фестивалів. А в нинішньому прозвучав концерт для скрипки з оркестром «Пори року в Буенос-Айресі» у виконанні Андрія Рахманіна і камерного оркестру «Концертіно».
Насамкінець треба сказати про нюанс заключного концерту фестивалю. Стосується він дитячої філармонії (директор – Ірина Полонська). Як я зрозуміла, виступ двох чудових акордеоністів з Гайворона Віті Кроть та Володі Склярука пов’язаний з проектом дитячої філармонії «Відкриваючи нові таланти». Переможець початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів «Паросток» дует акордеоністів Гайворонської музичної школи (викладач – Ріта Соболенко) так натхненно виконав «Словацьку польку», що серйозна публіка в залі філармонії аж підстрибувала, а мені захотілося пофантазувати: мине час, і на якомусь, скажімо, тридцятому фестивалі ведучий оголосить виступ професійних музик Віктора Кроть і Володимира Склярука. Мабуть, не така це вже й фантазія. Правда? Любіть мистецтво!
Валентина ЛЕВОЧКО



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.56605 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua