МЕНЮ










18 грудень 2015 - 14:42

Шиють добре, адже знають ціну якості


Попри всі економічні труднощі у державі публічне акціонерне товариство “Кіровоградська швейна фабрика ”Зорянка" була і залишається підприємством, яке міцно тримається на ногах. "Зорянка" стабільно працює, завоювала авторитет як на вітчизняному ринку, так і серед іноземних партнерів з Німеччини, Франції, Італії та Нідерландів. І продовжує освоювати нові види продукції.

Якщо раніше підприємство випускало здебільшого верхній жіночий одяг (пальтова група), то зараз шиє і чоловічі куртки, і легкі шифонові сукні. У закордонних партнерів кіровоградська фабрика перебуває на доброму рахунку завдяки високій якості продукції, вчасному та стабільному виконанню контрактів, що цінується на європейських ринках.

Наша розмова – з директором ПАТ “Кіровоградська швейна фабрика ”Зорянка" Вірою Пустовіт, яка все своє професійне життя віддала легкій промисловості і, зокрема, цьому підприємству.

Зберегли підприємство і колектив

– З іноземними партнерами ми почали працювати в 1991 році, коли вітчизняна промисловість була зруйнована і потрібно було якось виживати, – розповідає Віра Олексіївна. – Один із шляхів збереження підприємства і його утримання на плаву була співпраця з іноземцями за давальницькою схемою. Тоді це було досить складно зробити, але нам вдалося. Поступово розширювали коло наших замовників. Доводилось вдосконалювати технології, збільшувати асортимент продукції. Робота копітка, але вдячна. Ми не просто зберегли підприємство, колектив професіоналів, а й досить впевнено дивимось у завтрашній день.

Зараз укладаємо контракти відповідно до двох сезонів роботи – літнього і зимового. Двічі на рік виїздимо на переговори з партнерами, обговорюємо з ними моделі, обсяги замовлень, терміни постачання сировини та виготовлення продукції.

Не базарний “ширпотреб”, а якісний одяг

Варто зазначити, що й сьогодні досить вигідно працювати за давальницькою схемою. Хоча нам, як виробнику, досить прикро, що не можемо одягати наших українських жінок у добротний та гарний одяг, який користується попитом у Європі. Наші жінки вимушені користуватись китайським “ширпотребом” з ринку, а так хотілось би, щоб вони не лише мали уявлення про європейську якість, а й могли б придбати такий одяг. Тож поступово ми починаємо розробляти та запускати у виробництво власні моделі. У наступному році плануємо відкрити фірмовий магазин, де можна буде придбати наші вироби.

З огляду на сучасні тенденції у світі моди освоїли випуск українських вишиванок – жіночих, чоловічих та дитячих. Ця національна сорочка знову на піку популярності. Вона – не просто символ нашого народу, а справжній оберіг від негараздів. Для її повноцінного та якісного виготовлення придбали новітнє обладнання, презентували найкращі моделі кіровоградцям на різноманітних товарно-промислових ярмарках. І можемо впевнено сказати, що влучили у ціль. Наші вироби землякам дуже сподобались.

Тепер ми налагоджуємо діалог з нашими потенційними покупцями, адже ці зв’язки з часом були втрачені, бо ми не постачали продукцію на внутрішній ринок. Але час диктує свої вимоги, і треба замислюватись і про відкриття фірмового магазину, і про вивчення смаків українських споживачів, а також розширення асортименту нашої продукції.

Військовим на замітку

Не залишились осторонь і такої нашої проблеми, як виготовлення військової форми. Постійно розширюємо цей специфічний асортимент: є футболки для військових, зимова та літня камуфльована форма. І хоча наша продукція для військовиків трохи дорожча, ніж на ринку, але тут варто враховувати, з якої тканини вона пошита. Ми використовуємо сертифіковану сировину, тканина проходила випробування. Важливо, щоб вона не плавилась, добре відштовхувала вологу, була міцною, витривалою у носінні, але при цьому легкою і зручною.

Прикро, але нам не вдалося виграти тендер, який проводило Міністерство оборони, хоча ми пройшли всі етапи для участі в ньому – від закупівлі сировини до виготовлення зразка, який відповідав всім вимогам.

При цьому від пошиття військової форми ми не відмовляємось. Шиємо її на прохання волонтерів, на окремі замовлення. Той, хто свого часу купив нашу продукцію, той рекомендує її й іншим, адже вона високої якості. Тісно співпрацюємо з кіровоградською волонтерською організацією “Громадська варта”. Шили зразки і віддавали для випробувань на передову. Наші хлопці були дуже задоволені.

Кадри – перш за все

Найбільша нині проблема – це нестача робочої сили. Наприклад, для виготовлення військової форми ми спеціально створили виробничий потік. Набрали 20 працівників, які, в основному, не знали досконало швейної справи. Отже, їх, передусім, навчили працювати за високими стандартами. Ці працівники зараз працюють на нашому підприємстві, хоча саму виробничу лінію довелось перепрофілювати.

Кістяк нашого колективу швейників зберігся. Ці люди цінують свою роботу. Для того, щоб швейний виріб був якісним, гарним та модним, носився із задоволенням, у його виготовлення слід вкладати душу і любов.

Що потрібно зараз працівникові передусім? Вчасно отримувати заробітну плату. Цю проблему ми вирішили – працівники одержують її двічі на місяць. Середня заробітна плата на підприємстві – близько чотирьох тисяч гривень. Оплата праці відрядно-преміальна: що заробив, те й отримав.

Зараз ми можемо прийняти на роботу близько ста осіб. Є виробничі потужності, можливості для розвитку виробництва, новітнє обладнання – все для того, щоб людина мала стабільний заробіток.

Не забуваємо й про соціальні потреби. Діють медичний кабінет, їдальня, де можна в рахунок заробітної плати взяти необхідні продукти, діти працівників завжди на новорічні свята отримують солодкі подарунки, організовуємо тури вихідного дня, відпочинок на морі. Не забуваємо про ветеранів виробництва. Тим, хто виходить на пенсію, виплачуємо хороші преміальні. Надаємо й матеріальну допомогу тим, хто цього потребує. Якщо людина потрапляє в біду, то колектив згуртовується, адже у всіх нас є дві родини, з них одна – виробнича.

Колектив – велика сила. Якщо він згуртований, націлений на досягнення нових професійних вершин, а в нашому випадку так і є, то можна багато чого досягти. І те, що для Кіровограда “Зорянка” – певний бренд, то в цьому є й наша заслуга.

Записала Оксана ВЕРСТЮК
Фото Олега ШРАМКА




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.3957 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua