МЕНЮ










9 сiчень 2019 - 15:53

Соціальний кошик «АТБ». Що в ньому?


Мешканці Кіровоградщини можуть купляти продукти ще дешевше…


Станом на грудень 2018 року на території нашої області діяло зо два з половиною десятки магазинів відомої мережі «АТБ». Велика частина жителів Кіровоградщини вже добре знайома з принципами роботи даної компанії: якісні продукти, доступні ціни, європейські стандарти обслуговування. Втім, навіть ті земляки, які давно купують продукти в «АТБ», не завжди знають про проект з умовною назвою «Соціальний кошик». Він є частиною загальної політики відповідальності компанії та передбачає мінімальні ціни на основні соціальні групи товарів: хліб, молоко, крупи, яйця та ін.


Це дійсно дивує: в магазині, який і без того продає товари на 10–15% нижче за середньоринкові ціни, дбають ще й про соціальний кошик. Як же мережі це вдається? Щоб відповісти на це запитання, для початку необхідно розказати про підхід компанії до ведення бізнесу. По-перше, будь-який магазин «АТБ» – це дискаунтер. Деякий час назад для українців це було абсолютно нове явище, хоча на Заході даний формат давно має успіх. Керівники компанії вивчили іноземний досвід і запропонували співвітчизникам власну адаптацію. Таким чином, кілька десятиліть тому з'явився український дискаунтер – магазин з доступними цінами і широким асортиментом, заснований на європейській практиці та прогресивному підході до контролю якості продукції й обслуговування покупців. По-друге, навіть у межах цього формату, який передбачає низькі ціни, команді «АТБ» вдалося мінімізувати всі супутні витрати (на рекламу, логістику тощо). Паралельно з цим зусилля були спрямовані на оптимізацію бізнес-процесів, вдосконалення наявних і впровадження інноваційних технологій, що також сприятливо позначилося на ціновій політиці. По-третє, важливу роль зіграла ставка на масштаби. Компанія заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. А вони дуже великі: згідно зі статистикою щодня в магазинах «АТБ» здійснюють покупки понад три з половиною мільйони (!) українців. Нині торговельна компанія має 990 магазинів у 253 населених пунктах нашої країни. Враховуючи таку величезну кількість покупців, мережа може підписувати ексклюзивні договори з виробниками, які зацікавлені бути її партнерами (тож йдуть на поступки та пропонують знижки). Усі ці чинники дозволяють «АТБ» формувати ціни на 10–15% нижчі за середньоринкові, що вигідно вирізняє мережу.У корпорації чудово розуміють, яке значення має діяльність «АТБ» і для багатьох українських родин, і для всієї української економіки. «За даними Державної фіскальної служби, наша компанія є лідером у ТОП-10 найбільших платників податків у сфері оптової та роздрібної торгівлі. За перші півроку до бюджетів різних рівнів мережею було спрямовано 3,2 млрд грн., що на 57,9% більше ніж за аналогічний період минулого року», – розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Ці показники свідчать про те, що компанія є галузевим лідером, від успішної роботи якого в певному сенсі залежить економіка країни та добробут її громадян.

Звісно, покупців найбільше радують досить низькі ціни і впевненість в тому, що придбані товари будуть безпечними та якісними. Це стосується і тих продуктів, які входять до соціального кошика, про що віднині знатимуть мешканці Кіровоградщини. У цих магазинах завжди можна придбати усе необхідне.

Світлана Осадчева



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.38053 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua