МЕНЮ










17 лютий 2018 - 15:47

Стильна реклама українською


Не обійшов увагою очільник Кропивницького й стан зовнішньої реклами обласного центру. Він переконаний, що досі відсутня дієва, обгрунтована програма чи муніципальне положення, яке б регулювало, якою ця реклама має бути.
– Чіпляють хто на що спроможний! Де стиль? Де смак? Де, зрештою, муніципальна рекламна політика? – наголосив Андрій Райкович. – Місто наше «низькоросле», хмарочосів у ньому немає, що ж ми ліпимо плями на всю стіну! Треба працювати, щоб і гості міста, і його мешканці сказали, що в нас рекламні щити, вивіски на магазинах, кав’ярнях, ресторанах не спотворюють архітектуру, особливо в центрі, в історичній частині. Ми ж закрили справжнє обличчя міста кілометрами недолугого рекламного мотлоху. Де театральні тумби?! Скільки по всьому центру стоятимуть, а часто лежатимуть повалені вітром «фанерно-паперові інваліди»?! От у Києві вже розпочали реалізацію нової рекламної політики: зовнішня реклама стримана, виконана в одному стилі.
Андрій Райкович порадив вивчити київську програму і перебирати столичний досвід. Турбує міського голову і те, що в Кропивницькому часто рекламу та назви магазинів пишуть недержавною мовою.



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.3772 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua