МЕНЮ










26 листопад 2010 - 12:19

СТУКАЙТЕ – І ВАМ ВІДЧИНЯТЬ


За коментарями ми звернулись до служб, які ретельно відслідковують якість послуг теплозабезпечення.

Першою відгукнулась начальник відділу захисту прав споживачів міської ради Алла Шерстньова. Вона повідомила, що дійсно, зараз надходить чимало скарг громадян, здебільшого в усній формі, вони обурюються невиправдано великими, на їхню думку, розмірами плати за послуги, виставленої тепловиками.

– У законодавстві чітко вказано, що, якщо температура у помешканні нижча 18 градусів, то послуга теплопостачання вважається неякісною. Момент, коли надворі тепла погода, в законі не обумовлений. От і зараз на вулиці температура повітря досить висока, як для листопада, відповідно і в помешканнях вона не опускається нижче 18 градусів. Формально звинувачувати тепловиків ні в чому. Ми радимо людям складати акти, якщо батареї не гріють. Можна для цього запросити і представників КРЕПів чи ЖЕКів. Акт вважається дійсним, якщо його підписали три споживача. З цим документом потрібно звертатись на теплопостачальне підприємство, щоб його працівники здійснили перерахунок.

У виграшному становищі нині споживачі, які мешкають у будинках, обладнаних тепловими лічильниками. Вони вже навчились економити тепло: завідуючий будинком може самостійно прикрутити вентиль, коли тепла погода, і навпаки, дати більше тепла, коли похолодало.

Натомість начальник державної житлово-комунальної інспекції у Кіровоградській області Сергій Снісаренко зазначає, що тепловики хоча і мають виробничі програми подачі тепла, де помісячно враховується середня температура повітря, вони просто зобов’язані робити перерахунки залежно від того, який теплоносій подавався споживачам. Якщо кіровоградці бачать, що запропоновані тепловиками розрахунки значно завищені, не врахована тепла погода, батареї ледь жевріли, то вони можуть звернутись до житлово-комунальної інспекції, у якої є всі необхідні важелі впливу на теплопостачальників, і перерахунок буде здійснено. Інспекція знаходиться за адресою: м. Кіровоград, вулиця Леніна, 64, кімната 210.

А от начальник абонентної служби ДП "Кіровоградтепло" Вікторія Олійник стверджує, що нарахування на кожен окремий будинок проводиться індивідуально, адже не однакові технічні умови. В різні дні відбулось і підключення будинків до тепла, хоча в середньому по місту опалювальний сезон розпочався 12 жовтня. Розрахунок проводився з дня початку опалювального сезону по 27 жовтня, коли знімаються показники лічильників, кілька останніх днів жовтня підуть у рахунок оплати за листопад. Порівнювати оплату за теплопостачання в будинках, оснащених приладами обчислення тепла, і в тих, де таких немає, просто неможливо. Звісно, коли на будинку встановлений лічильник, то економія більш відчутна. Тому самі мешканці повинні бути зацікавлені у подібному пристрої.

Вікторія Анатоліївна переконана, що за жовтень жодному абоненту не була виставлена плата за тепло з розрахунку 6,83 гривні за квадратний метр опалювальної площі. Розміри оплати коливались у межах 3–4 гривні за квадратний метр. Однак в кожному окремому випадку потрібно розбиратись індивідуально. Якщо люди вважають, що виставлена сума не обґрунтована, то вони можуть звернутись до загального відділу ДП "Кіровоградтепло", де отримають роз’яснення з приводу того, які документи потрібно надати, щоб був зроблений перерахунок.

Словом, жодна організація не відмовляється від діалога із споживачем та готова надати практичну підтримку – все залежить від вашого бажання у цей діалог вступити. Треба вчитися відстоювати свої права, стукати в усі двері – і вам відчинять.

Оксана ВЕРСТЮК



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.99956 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua