МЕНЮ










20 липень 2011 - 14:10

Тепер екстренні служби почують всіх!


Запровадження соціального проекту Кіровоградської міської ради та телекомоператора «Київстар» «Почуй мене!» допоможе кіровоградцям з вадами слуху та мовлення за допомогою SMS-повідомлень викликати в разі потреби екстрені служби без сторонньої допомоги.

Презентація цього проекту відбулась у середу за участю першого заступника міського голови Василя Дзядуха, керівника Кіровоградського відділення компанії «Київстар» Андрія Колесніченка та голови Кіровоградської обласної організації Українського товариства глухих Марини Дромашко. На заході також були присутні представники усіх місцевих екстрених служб, зокрема міліції, пожежної служби (МНС), станції швидкої медичної допомоги та аварійної служби газу.

У рамках соціальної ініціативи «Для людей, для країни!» оператор мобільного зв’язку «Київстар» постійно розширює географію проекту SМS-виклику екстрених служб. Зазначений проект нині успішно реалізовується в 21 місті України. І ось тепер діятиме в Кіровограді.

Як зазначив перший заступник міського голови Василь Дзядух, що одним із головних завдань влади є руйнування перешкод, які виникають на шляху людей з особливими потребами. Для цього міська рада постійно здійснює кроки назустріч таким людям – від 50-відсоткових знижок за оплату комунальних послуг, до створення всіх умов для вільного доступу інвалідів до органів місцевого самоврядування. Такою ж тісною є співпраця з місцевою організацією Українського товариства глухих.

– У нашому місті поступово виконуються різні соціальні програми, спрямовані на покращення життя інвалідів та забезпечення їм рівних умов доступу до різноманітних державних організацій, – зазначив Василь Онисимович. – І ось тепер реалізація проекту «Почуй мене!», що допоможе 500 громадянам міста з вадами слуху та мовлення почувати себе впевненими у різних екстремальних ситуаціях та не залишатись на одинці з бідою.

Натомість керівник Кіровоградського відділення компанії «Київстар» Андрій Колесніченко переконаний, що сучасні телекомунікаційні технології дозволяють не лише вільно спілкуватись, але й покращують якість життя. Віднині глухі люди можуть бути впевнені у власній безпеці на випадок екстремальних ситуацій. Адже така проста та звична всім нам технологія SMS-повідомлень приходить на допомогу людям з обмеженими можливостями, коли вони без сторонньої допомоги зможуть зробити виклик екстреної служби.

В рамках проекту «Почуй мене!» «Київстар» обладнав диспетчерські робочі місця екстрених служб міста, а саме пожежної служби (101), міліції (102), швидкої допомоги (103) та газової служби (104). У разі виклику диспетчер на екрані монітора комп’ютера отримає всю необхідну інформацію про абонента: його особисті дані, фізіологічні особливості, діагноз і найголовніше – місце знаходження.

Голова обласної організації УТОГ Марина Дромашко щиро подякувала організаторам проекту за таку потрібну справу. При цьому вона зазначила, що хоча на даний час зареєстровано лише 150 бажаючих внести свої дані для участі у проекті, але виною тому, мабуть, літній канікулярний період. Але згодом, після проведення активної роз’яснювальної роботи, коли люди зрозуміють користь програми, кількість учасників проекту зросте. Адже у реальному житті важко переоцінити доступність служб екстреного виклику для інвалідів слуху.

До речі, спеціаліст компанії «Київстар» Наталія Юдицька навела мабуть найпоширеніший приклад з життя, коли на презентацію проекту в Луганську прийшла жінка й розповіла, як напередодні провела ніч під власною квартирою, загубивши ключі. Ніхто не зміг здогадатись, яку допомогу потрібно їй надати, а вона, маючи вади мовлення, не могла донести свою проблему. Щоб подібних та більш жахливих випадків ніколи не траплялось з людьми з обмеженими можливостями й задіяно сучасні телекомунікаційні технології.

А ще присутні на презентації члени товариства глухих висловили побажання, щоб представники екстрених служб хоча б на найпростішому рівні володіли навичками сурдомовлення, а Василь Дзядух, у свою чергу, висловив побажання, щоб у найближчому майбутньому оператор вніс до переліку екстрених служб і міську аварійно-диспетчерську службу, яка координує всі комунальні проблеми у місті.

Тож, всі мешканці Кіровограда, які мають вади слуху та мовлення можуть приєднатись до даного проекту. Потрібно звернутись в обласну організацію УТОГ та зручним для себе способом надати персональну інформацію для внесення у базу даних, котра буде використовуватись екстреними службами міста.



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.37779 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua