МЕНЮ










13 вересень 2013 - 13:38

У час пік кількість транспортних засобів збільшено


Реформування маршрутної мережі у Кіровограді наближається до завершення. Вже пройшли два з трьох її етапів – відбулись конкурси на право перевезення пасажирів у громадському транспорті, внесено певні зміни до маршрутної мережі. Третій етап, який, до речі, передбачає й запровадження системи GPS-навігації для посилення контролю за роботою перевізників, заплановано провести наприкінці вересня – початку жовтня цього року.

Про результати другого етапу реформування кореспонденту “Вечірньої газети” розповів начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктор Зубченко.

– Третього вересня ми провели другий етап конкурсу, на який було виставлено 17 маршрутів, – повідомив Віктор Олександрович. – Участь у конкурсі взяли шість претендентів – ПАТ “Автобусний парк 13527", ПП ”УкрАвтоІнвест", КТ “Автолегіон Варванської Ю. В.”, ПП “Паритет-Сервіс”, ТОВ “Автоінвест-Єлисаветград” та ПП “Олікс”. П’ять перевізників вибороли право на перевезення пасажирів на запропонованих маршрутах. Тобто конкуренція була незначною. І був лише один об’єкт, на який подали документи два підприємства, – маршрут №103, який передбачалось обслуговувати в режимі маршрутного таксі. Зараз оформляються всі необхідні документи, щоб незабаром перевізники могли обслуговувати виграні автобусні маршрути.

Як уже повідомлялось, з другого вересня припинив функціонування маршрут 9-А, альтернативою якому є маршрути №№ 150, 100 і 101, на котрих курсують великогабаритні автобуси. Маршрут №1 поки що діє, згідно з укладеним договором, до кінця вересня. Зараз вирішується питання або щодо збільшення кількості великомістких автобусів на вищезазначених маршрутах, або запровадження нового маршруту, який обслуговуватимуть автобуси великої та середньої місткості. Наступні зміни, що відбудуться після реалізації другого етапу, стосуються маршруту № 77, який буде тепер проходити по вулиці Пацаєва в обидва боки, чого раніше не було. Також вирішується питання стосовно перенесення кінцевої зупинки маршруту № 44 на вулицю Попова.

Після третього етапу маршрутна мережа доповниться тими автобусними маршрутами, які ще не виставлялись на конкурс, – №№ 117, 45, 18 та іншими.

Варто зазначити, що вересень став відправною точкою у реалізації всіх нововведень, хоча підсумки можна буде підбити після запровадження всіх етапів реформи, зокрема і встановлення GPS-навігації на всіх пасажирських транспортних засобах. До кінця цього року однозначно все це буде зроблено. Отже, якщо зараз ми витрачаємо значні транспортні та людські ресурси, щоб відслідкувати, як виконуються умови договорів, як функціонує маршрутна мережа, то за умов єдиної диспетчеризації це буде видно в режимі реального часу.

А вересень зазвичай демонструє повну завантаженість мережі. Особливо це стосується ранкового часу пік. Ми домовились із перевізниками на цей час виставляти більше машин, зменшити інтервали між автобусами, щоб не було незручностей для пасажирів. Ситуація поки що прогнозована – вона була аналогічною і в минулому, й позаминулому роках. Напруженою вона залишається вранці поки що на вулиці Полтавській, де одномоментно виходять на зупинку всі мешканці студентських гуртожитків, пасажири приміської електрички та ін. Там із 7-ї до 8-ї години спостерігається велике скупчення людей. Але за півгодини всіх ми встигаємо вивезти, в тому числі й за рахунок електротранспорту та великих автобусів, при цьому просимо перевізників на цей період збільшувати кількість маршруток.

А той факт, що в час пік наші маршрутки бувають перевантажені за рахунок стоячих пасажирів, то ми цю проблему прагнемо вирішити саме збільшенням кількості великих автобусів. Адже це безпека пасажирів, яка є пріоритетною в транспортній реформі. Вже зараз ми доволі серйозно працюємо з власниками транспортних підприємств на предмет придбання автобусів великої та середньої місткості не лише на центральних автобусних маршрутах, а й інших, де спостерігається значний пасажирський наплив. Розробляємо план заходів, що, на мою думку, дозволить до завершення реформи значно поповнити транспортний парк.

Стараємось приділити особливу увагу й розвитку місцевого електротранспорту. Зараз працюють три тролейбусних маршрути – 10-й, 1-й та 9-й. Найпопулярніший серед кіровоградців – 10-й маршрут, адже курсує центральними вулицями. Надалі, звичайно, ми будемо намагатись розвивати наш електротранспорт як найбільш екологічно чистий. Будемо залучати кошти державного бюджету, брати участь у програмах зі співфінасування, щоб купувати нові машини та розвивати електротранспорт як пріоритетний згідно з постановою Кабінету Міністрів України. На сьогодні міська влада виконує всі домовленості з ТОВ “Єлисаветградська транспортна компанія”, щоб тролейбуси функціонували безперебійно.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.39778 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua