МЕНЮ










12 березень 2010 - 08:16

У КІРОВОГРАДІ КІЛЬКІСТЬ СКАРГ НА ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗМЕНШИЛАСЯ ВТРИЧІ


Такий формат зустрічей було обрано тому, що саме від ветеранів, пенсіонерів надходило найбільше скарг на якість обслуговування у громадському транспорті – грубе поводження водіїв, відмови перевозити пільговиків. Ці зустрічі дали позитивний ефект: безпосереднє спілкування тих, хто по праву має користуватися пільгами, з тими, хто надає їм послуги, виявило найнагальніші проблеми, вдалося намітити спільні шляхи їх розв’язання. Крім того, при департаменті було створено спеціальну комісію, яка розглядає скарги на перевізників, запрошує на свої засідання як скаржників, так і керівників транспортних підприємств, водіїв, на яких надійшли скарги. Жодна із них не залишається без уваги та реагування. Комусь із водіїв за результатами засідання комісії керівники підприємств виносять догану, когось позбавляють премії, когось навіть звільняють із роботи. Також складається база даних водіїв, які неодноразово порушували права пасажирів. Ця робота дала результат. І досить відчутний. Про це йшлося на зустрічі із перевізниками та
представниками ветеранських організацій, яку минулої середи провів заступник міського голови – директор департаменту розвитку торгівлі, побутового обслуговування, транспорту і зв’язку Микола Цуканов.

– Із першого січня по перше березня нинішнього року до нашого відділу від пільговиків надійшло 14 скарг на роботу перевізників, – зазначила під час зустрічі начальник відділу захисту прав споживачів Алла Шерстньова. – Ще 14 чоловік звернулося до нас за консультацією, ми дали контактні телефони транспортних підприємств (як свідчить практика, у багатьох випадках керівники цих підприємств реагують на такі скарги самі, не доводячи справу до її розгляду на комісії). Тобто всього – 28 скарг, тоді як за відповідний період минулого року їх було більше сотні. Торік комісії доводилося засідати по кілька разів на місяць, нинішнього відбулося лише одне, зараз накопичуємо скарги для наступного… Погодьтеся, результат – відчутний. Позитивний ефект є і від того, що ми запровадили базу даних водіїв-порушників. Тепер керівники підприємств можуть зорієнтуватися, кого брати на роботу, а кого – ні…

Йшлося під час засідання і про організацію перевезень до дачно-городніх ділянок. Начальник відділу праці та соціального захисту населення департаменту Ольга Гонтарь нагадала про те, що Кіровоград досі залишається єдиним містом в Україні, де міська влада організовує надання такої послуги. Зокрема, у 2008 році у весняно-осінній період перевезення здійснювалися до 21, у 2009 році – до 19 дачно-городніх кооперативів, відповідно до заявок. Кооперативам слід і нинішнього року бути активними, подавати свої заявки, зазначалося під час зустрічі. Незважаючи на те, що міський бюджет ще не затверджено, у відповідній програмі кошти на це передбачені. І Микола Цуканов запевнив, що місцева влада зробить все, аби й цього року пільговики могли безкоштовно діставатися до своїх дач і городів, наголосивши, що міський голова Володимир Пузаков з цього питання займає принципову позицію. Микола Миколайович висловив також подяку перевізникам за їхню роботу, зауваживши, що жодної скарги на якість перевезень до дачно-городніх ділянок протягом минулого року не було – навпаки, на адресу міського голови, департаменту надійшло більше тридцяти подяк від членів дачно-городніх кооперативів, дехто із них виступив і під час зустрічі.

Директор департаменту зауважив також, що нещодавно містом почали ширитися чутки, начебто з 15 березня збільшиться вартість проїзду в маршрутних таксі. Микола Миколайович спростував цю інформацію, зазначивши, що міський голова, профільний департамент категорично проти подорожчання цих послуг, тим більше у кризовий рік.

– Ми розуміємо, що перевізники переживають зараз не кращі часи, але слід врахувати й те, що кіровоградці не спроможні зараз оплачувати послуги за вищим тарифом, тож доки економічна ситуація в країні не стабілізується, не може бути й мови про подорожчання проїзду. Відрадно, що усвідомлюють це і самі перевізники, які погоджуються з нашими аргументами.

На тому, що ситуація із перевезенням пільговиків об’єктивно поліпшилася, наголошували і представники ветеранських громадських організацій – зокрема, голова ради Кіровоградської міської організації ветеранів України Віталій Вієвський та керівник клубу "Ветеран" Володимир Краснокутський.

– Спільними зусиллями ми змінили стан справ на краще, і я як керівник ветеранської організації це підтверджую, – зазначив Віталій Вієвський. – Нам вдалося переконати перевізників, що до пільговиків слід ставитися з повагою. Водії стали привітнішими, просять інших пасажирів поступатися місцем людям похилого віку. Вдячні ми й за організацію перевезень до дачно-городніх ділянок. Однак проблеми ще залишаються. Трапляються прикрі випадки, коли ветеранам грубо відповідають, не хочуть їх безкоштовно везти. Зокрема, зовсім нещодавно грубо повелися в маршрутці із першим заступником голови ради організації ветеранів генерал-майором у відставці Володимиром Зуєвим….Така поведінка неприпустима. Ветерани проливали свою кров за наступні покоління, вони у віці батьків, дідусів водіїв, і їх слід поважати.

Віталій Вієвський також звернув увагу на те, що більшість водіїв, на жаль, не знає, які законодавчі акти регламентують їхні права і обов’язки, не знають, хто має права на пільги при користуванні громадським транспортом, і наголосив на необхідності проведення відповідної роботи керівників транспортних підприємств зі своїми колективами. А Володимир Краснокутський навів конкретні приклади, коли водії порушили права споживача.

– Безумовно, жоден керівник транспортного підприємства не застрахований від того, що до нього може прийти на роботу неввічлива людина, – зауважив з цього приводу Микола Цуканов. – До кожного в душу не зазирнеш. Однак головне, на кожну скаргу реагувати оперативно, вживати відповідних заходів до порушника – це буде прикладом для інших.

Підсумовуючи сказане під час зустрічі, Микола Цуканов дав ряд доручень своїм підлеглим: зокрема, у всіх маршрутках має бути вивішений перелік пільгових категорій, інформація про права та обов’язки водія, у нашій газеті наступного номера буде опубліковано графік руху маршрутних таксі та автобусів. Посилити свою роботу повинна і спеціальна комісія, яка контролює виконання договірних умов перевізниками (уже в середу на маршрути виїхали рейдові бригади). А в квітні відбудеться тематичне засідання клубу "Ветеран", присвячене проблемам пасажирських перевезень.

Олена КОЛЕСНИКОВИЧ
Фото Олега ШРАМКА



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.38973 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua