МЕНЮ










16 листопад 2010 - 16:40

У Кіровограді міська влада впроваджуватиме програму "Головний маршрут" та створюватиме єдину диспетчерську службу


– Я глибоко вдячний всім перевізникам за ту щоденну нелегку працю, що вони виконують, але не можу не звернути увагу на те, що в галузі пасажирських перевезень накопичилося чимало проблем, – зазначив Василь Онисимович у своєму вступному слові. – Головне, на чому слід акцентувати увагу, – це необхідність підвищення якості обслуговування пасажирів, організація пасажирських перевезень у рамках правового поля. Хочу запевнити, що міська влада будуватиме свої стосунки з перевізниками виключно на засадах взаємоповаги, розуміння обмеженості їхніх фінансових та технічних можливостей, правових відносин. Сподіваюсь, нам вдасться налагодити конструктивну співпрацю в цих питаннях, спрямовану в першу чергу на те, щоб на взаємовигідних умовах задовольнити потреби кіровоградців у якісних послугах із пасажирських перевезень.

– Питання, порушені на нараді, обговорюються і на рівні держави, профільного міністерства, – зазначила начальник управління споживчого ринку, транспорту та зв’язку департаменту розвитку торгівлі, побутового обслуговування, транспорту і зв’язку Кіровоградської міської ради Ольга Гонтарь. – Головне, на чому наголошує міністерство, – на необхідності створення рівних умов для всіх суб’єктів господарювання, які працюють у галузі пасажирських перевезень. Наприклад, не повинно бути так, щоб один перевізник працював за єдиним податком, а був на загальній системі оподаткування. Одне з найбільш знакових нововведень – внесення змін до умов ліцензування стосовно обов’язковості оформлення трудових відносин з водіями. Раніше перевізник, який не має свого транспорту і винаймає його, не оформлював на роботу водіїв – вони залишалися оформленими за тим, хто надавав транспорт в оренду. Тепер ліцензіат зобов’язаний це робити, і якщо хоча б один із водіїв не оформлений як слід, перевізник позбудеться ліцензії. З одного боку, це підвищить відповідальність водіїв – у разі порушення трудової дисципліни їм можна буде винести догану, позбавити премії, звільнити, врешті-решт. З іншого – вони самі стають більш соціально захищеними, адже їм офіційно виплачують заробітну плату, з якої йдуть відрахування у Пенсійний, інші фонди.

Ольга Гонтарь повідомила також, що міська влада розпочинає розробку проекту програми «Головний маршрут», розрахованої на п’ять років.

– Згідно із законом про автомобільний транспорт, основним пасажирським транспортом у місті має бути той, що працює в звичайному режимі руху, а маршрутне таксі – лише альтернатива, допоміжний засіб, – зауважила начальник управління. – У Кіровограді поки що навпаки – питома вага транспорту, який працює в звичайному режимі руху, становить лише 12 відсотків. Процес переходу на великомісткі транспортні засоби, напевне, буде дещо болючим, тривалим, він потребує й значних інвестиційних вкладень, однак без цього не обійтися. Транспорт, який працює у звичайному режимі руху, як правило, місткий, у ньому перевозять представників усіх пільгових категорій, а маленькі незручні ГАЗелі, погодьтеся, – це уже вчорашній день, а не ознака цивілізації. Програма «Головний маршрут» розрахована на п’ять років. Другий проект спрямований на посилення контрольованості ситуації в галузі транспортних пасажирських перевезень і передбачає створення єдиної диспетчерської служби. Сьогодні самі перевізники не знають, скільки у них машин на маршруті, чи не поїхав якийсь водій замість того, щоб перевозити пасажирів, у своїх справах. Тим часом, якщо щось трапиться, перевізник теж буде за це відповідати. У створення ЄДС зацікавлена і місцева влада, адже вона як замовник послуг має контролювати дотримання угод, укладених із перевізниками, дбати про те, щоб послуги, які надаються жителям, були якісними. Коли ЄДС діятиме, уже не виникатиме ситуацій, коли ввечері на тому чи іншому маршруті залишається по одній машині, а то їх і зовсім немає, й люди змушені йти пішки. Словом, зараз ми розробляємо основну концепцію розвитку пасажирського транспорту, і я дуже прошу перевізників не залишатися осторонь, включатися в цей процес, аби й їхні зауваження, побажання, пропозиції були враховані.

Начальник відділу захисту прав споживачів Алла Шерстньова розповіла присутнім, які заходи вживаються для того, аби підвищити якість обслуговування пасажирів та зменшити кількість скарг від них. Станом на 15 листопада з початку року до відділу надійшло 96 таких скарг (для порівняння: у 2008 році їх було 117, у 2009 – 127). Кожна із них була розглянута, направлялися листи перевізникам. За результатами розгляду шестеро водіїв, що фігурували в скаргах, були звільнені з роботи, четверо позбавлені виплат, восьмеро відсторонені від роботи. Одинадцять пасажирів відмовилися від своїх претензій.

Претензії до деяких перевізників – не лише у пасажирів. Як розповів начальник відділу розвитку транспорту та зв’язку Павло Дегтяренко, регулярно департамент проводить спільні перевірки з інспекторами ДАІ та Державної автомобільної інспекції Кіровоградської області, під час яких виявляють певні порушення. Так, за десять місяців нинішнього року виявлено 55 порушень графіків руху (коли «маршрутки» запізнювалися більш як на три хвилини), 31 факт невідповідності технічного стану транспортних засобів нормативам, 70 – відсутності в салонах автомобілів або наявності її не в повному обсязі інформації, потрібної для споживачів, у 16 випадках у «маршуртках» не було позначок, де розміщуються місця для сидіння пасажирів з дітьми та інвалідів. Також виявлені випадки, коли на маршрути виходило менше машин, ніж заявлено, або навпаки, значно більше, коли ввечері на маршрути машини майже не виїжджали. А начальник Державної автомобільної інспекції Кіровоградської області Олександр звернув увагу на те, що на багатьох підприємствах виявлено факти порушення режиму праці та відпочинку водіїв – деякі із них працюють по 12-14 годин, один водій може виїхати на маршрут о 5-й годині ранку, закінчити свій робочий день о першій годині ночі, а через кілька годин знову поїхати на роботу, а це не може негативно не позначатися на безпеці дорожнього руху.

– Хочу нагадати, що, відповідно до змін, внесених у нормативно-правову базу, що регулює проведення конкурсів на право перевезення пасажирів, учасників конкурсу оцінюватимуть за бальною системою, – підкреслив Павло Дегтяренко, – і вищезазначені порушення – недотримання графіків, невідповідність заявленій кількості транспортних засобів на маршруті та інші впливатимуть на результат, з учасників зніматимуть по певній кількості балів, і ті, хто не дотримувався умов угод, укладених із міською владою як замовником послуг, матимуть значно менше шансів виграти у конкурсі.

Наостанок Василь Дзядух підкреслив, що подібні зустрічі в майбутньому проводитимуться регулярно, міська влада зацікавлена у всебічній співпраці із перевізниками за умови, що вона буде на користь усім жителям міста.



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.43142 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua