МЕНЮ










12 вересень 2014 - 22:52

Управа на хитрих перевізників


Влада обласного центру має намір створити найближчим часом ряд нових автобусних маршрутів, які частково збігатимуться з тими, на яких працюють ПП "Олікс" та ПАТ "Автобусний парк 13527". Відповідно, на ринку перевізницьких послуг збільшиться кількість суб’єктів. Про це "Вечірці" повідомив секретар міської ради Іван Марковський.

За його словами, в такий спосіб теперішня міська влада хоче відновити на ринку перевезень конкуренцію, знищену так званою транспортною реформою, впроваджену попередньою владою. Саме відсутність конкуренції дає можливість згаданим двом перевізникам диктувати свої умови, сказав Іван Марковський. Посадовець має на увазі те, що з-поміж усіх кіровоградських перевізників лише цим двом виявився замалим тариф на проїзд у розмірі 2,50 гривні – тариф, який міська влада вважає найбільш прийнятним нині для Кіровограда і економічна обґрунтованість якого підтверджується висновками місцевого відділення Антимонопольного комітету. Як відомо, підприємства "Олікс" та "Автобусний парк 13527" на підставі рішення, ухваленого декілька місяців тому міськвиконкомом у попередньому складі, з початку вересня беруть з пасажирів по 3 і 3,50 гривні, і в силу певних обставин юридичного характеру на них не поширюється тариф у розмірі 2,50 гривні, ухвалений для інших перевізників.

Також Іван Марковський поділився з "Вечіркою" планами переглянути положення про конкурси за право обслуговувати маршрути транспорту загального користування. За його словами, чинне нині положення ґрунтується на інструкціях профільного міністерства і не враховує інтересів людей. "А людей зараз хвилює насамперед вартість послуг", – сказав секретар міської ради.

Користуючись нагодою, Іван Марковський повідомив, що кіровоградці позитивно оцінили відновлення теперішньою міською владою маршруту № 6, який з’єднує вулицю Героїв Сталінграда з радгоспом "Тюльпан" і обслуговується ПП Кобченком.

До слова, учора на засіданні виконкому цей маршрут ще й продовжили до селища Молодіжного. Саме з таким проханням зверталися до міської влади мешканці селища, які через запровадження так званої транспортної реформи були відрізані від загального транспортного сполучення із центром та іншими мікрорайонами міста.

Під час розгляду цього питання Іван Марковський наголосив: транспортна реформа у місті – це не що інше, як своєрідне рейдерське захоплення найбільш прибуткових маршрутів певними перевізниками. Так вважає і значна частина депутатів. Створена депутатська комісія виявила факти зловживань при проведенні конкурсів на обслуговування ряду маршрутів.

– Документи передані у правоохоронні органи, – каже Іван Марковський. – Відповіді так і не надійшло. Але було відкрито безпідставне кримінальне провадження з приводу того, що знову запрацював 6-й маршрут. І це, до речі, з подачі ПП “Олікс”, яке закидало своїми заявами контролюючі органи. Тобто, його турбує не покращення транспортного обслуговування кіровоградців, а поява конкурентів – маршруту №6.

Правоохоронці в даній ситуації шукають винних там, де їх немає, водночас ігноруючи, наприклад, факт пошкодження пам’ятника Богдану Хмельницькому. Також досі не притягнуті до відповідальності особи, які фальсифікували результати конкурсів на пасажирські перевезення. З цього приводу виконавчий комітет доручив секретарю міської ради направити лист до прокуратури міста та міського відділу внутрішніх справ з вимогою невідкладно відреагувати на звернення міської влади щодо зловживань при проведенні конкурсу на право перевезення пасажирів.




13 вересень 2014 - 21:23
Оксана (вст)

Ну если вы и остальные маршруты будете вводить как 6-ку, то лучше не нужно. А то у Анкундинова жизни не хватит за все сидеть.

16 вересень 2014 - 07:04
Анна (вст)

Учитывая то как поменялось отношение власти , ба в смысле ничего не изменилось и майдан по сути ничего не изменил, то скорее всего Марковский с Осетровым откупят Акудинова.

16 вересень 2014 - 07:05
Максим (вст)

Ага , конечно будут "отмазывать", а то вдруг Акудинов их за собой потянет.

16 вересень 2014 - 07:07
Олег (вст)

Интересно , а сколько Кобченко откатов занёс, чтоб теперь уголовное производство завели на Акудинова.

16 вересень 2014 - 07:10
инна (вст)

Всё что занёс Кобченко теперь пойдёт теперь на откаты чтоб "отмазать" Акудинова, если не больше. А если ещё и маршрут признают незаконно введенным....

16 вересень 2014 - 07:11
Анна (вст)

Можно конечно по 2,5 ездить когда от2-х до 5-ти левых маршруток ходит.

16 вересень 2014 - 08:17
инна (вст)

Вопрос , а почему 1 Ц не продолжили до лесопарковой , когда он ходит через центр, не делая круг на ковалёвку , конечно останется без ответа.

16 вересень 2014 - 08:20
Олег (вст)

людей хвилює не лише вартість послуг, а й якість перевезень, впершу чергу безпечні перевезення, а якщо марковській дозволяє їздити оівим маршруткам по 2,5 то хто у випадку аврії у крашому випадку, а катастрофи у гіршому буде відповідати????

16 вересень 2014 - 08:21
Максим (вст)

А вони ОЛИКС крайнім зроблять, у людей невістка винна, а у Марковського ОЛІКС.

9 жовтень 2014 - 14:06
Олександр (вст)

Мешканці Лелеківки та Молодіжного дуже вдячні за 6 маршрут. Тим хто не має і гадки, де це і що це,велике прохання не лити бруд.

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.38907 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua