МЕНЮ










11 лютий 2011 - 10:48

ЯКОЮ БУДЕ ПЛАТА ЗА ПРОЇЗД?


Нагадаємо, що так було і в жовтні минулого року після аварії на залізничному переїзді у Дніпропетровській області. Згодом з’ясувалося, що висловлені припущення відповідали дійсності: чотири кіровоградські транспортні підприємства вранці перевіряли працівники ДАІ. Практично без зауважень технічний контроль пройшло лише ВАТ "Автобусний парк 13527", на решті підприємств були виявлені недоліки, як наслідок, на маршрути не виїхало близько 150 маршруток. Зважаючи на це, міська влада висунула вимогу перед керівниками транспортних підприємств, щоб віднині кожен із них щоранку о сьомій тридцять письмово, за власним підписом, звітував, скільки машин вийшло на маршрути.

Самі власники маршрутних таксі аварійні ситуації ставлять в один ряд із тими проблемами, що виникають у них через невідповідність тарифів собівартості послуг. Принаймні, вони стверджують, що така невідповідність існує.

У понеділок, сьомого лютого, відбулось засідання ініціативної робочої групи перевізників, до якої увійшли представники 12 транспортних підприємств міста. Присутні в один голос казали, що діючі тарифи на перевезення пасажирів автотранспортом, який працює у режимі руху маршрутного таксі, у розмірі 1,50 гривні та звичайному режимі руху – у розмірі 1 гривні, не відповідають собівартості. За словами перевізників, постійно зростають ціни і на пальне, і на запчастини, підвищується мінімальна заробітна плата, а от ціна проїзду востаннє підвищувалась у лютому 2009 року, і в її розрахунок лягли техніко-економічні показники 2008 року.

Перевізники заявляють, що в умовах складної економічної ситуації, значного податкового навантаження, змін ліцензійних умов, зношення транспортних засобів, браком коштів на належне утримання й відновлення автопарку, "маршрутний" бізнес є нерентабельним, і одного дня може статись так, що виїхати на маршрути ніхто не зможе.

Нарікають транспортники і на те, що законом визначена невиправдано, на їхню думку, висока кількість категорій осіб, які мають право безкоштовного проїзду. Водночас витрати на їх перевезення держава не відшкодовує. Наводили приклади інших міст України, де міська влада на власний розсуд суттєво обмежила таке право для певної кількості громадян. Щоб не вдаватись до таких радикальних дій, кіровоградські перевізники пропонують міській владі обов’язково виділити у маршрутках, розрахованих на 24 місця, два пільгових місця, а у маршрутках більшої місткості (до 48 місць) – перевозити чотирьох пільговиків. Хоча й перший, і другий варіанти суперечать діючому законодавству – напевне, перевізникам слід апелювати в цих питаннях до Кабінету Міністрів, Верховної Ради, які мають такі повноваження.

Стосовно ж тарифу, то перевізники вважають, що він повинен становити дві гривні. Крім того, вони пропонують ввести ще так званий вечірній тариф у розмірі 2,50 гривні. Хочуть, щоб нові тарифи були введені в дію вже першого березня нинішнього року. Наскільки пропозиції будуть прийнятними для міської влади, покаже обговорення транспортної проблеми на одному із засідань виконавчого комітету. Що таке підвищення відбудеться, вже ні в кого не виникає сумнівів, а ось до якого розміру – поки що невідомо. Єдине – на одній із прес-конференцій у Кіровоградській міській раді була озвучена цифра 1,75 гривні.

Оксана ВЕРСТЮК
Фото Олега ШРАМКА



12 лютий 2011 - 09:58
Александр (вст)

На зношених транспортних засобах за 2,50 ?Нонсенс

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.39867 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua