МЕНЮ










29 травень 2013 - 14:50

Їздитимемо по-новому


З 31 травня 2013 року в Кіровограді розпочнеться перший етап впровадження нової маршрутної мережі, яка була розроблена фахівцями Харківського національного автодорожнього університету і затверджена виконкомом міської ради у листопаді минулого року. Які саме зміни чекають на кіровоградців і чим викликана їх необхідність – про це в розмові із заступником начальника управління розвитку транспорту і зв’язку міської ради Віктором Зубченком.

– Основна мета впровадження нової мережі – підвищення безпеки дорожнього руху, –пояснив Віктор Зубченко, – поліпшення комфортності перевезень пасажирів, розвантаження центральної частини міста, посилення контролю за роботою перевізників, в тому числі шляхом встановлення супутникових пристроїв на транспортних засобах.

У чому ж полягають зміни? Замість маршрутів №№ 50 і 120, які дублювали маршрути з автобусами великої місткості, вводяться маршрути №№ 100 та 101 (Лісопаркова-Жадова), автобуси по яких їздитимуть через Пацаєва і Героїв Сталінграда в обидва боки. Мешканці вулиці Пацаєва, крім того, матимуть змогу користуватися маршрутом №20 (Жадова – Колгоспний ринок – Нова Балашівка), а також №11. Ліквідовується також маршрут №5, замість якого мешканці 101-го мікрорайону користуватимуться 113-м маршрутом (101-й мікрорайон – Єгорова через центр). В свою чергу на маршруті 5-а буде збільшено кількість транспортних засобів, які рухатимуться від Жадова через центр, вулицю Генерала Родімцева, онкодиспансер до СТО (в обох напрямках). Крім того, мешканці району Кущівки відчують зміни на 126-му маршруті, на якому буде збільшено майже втричі кількість транспортних засобів і сам маршрут буде продовжений до Колгоспного ринку (щодо цього надходили прохання від мешканців вулиці Урицького). 103-ий маршрут, який до сьогодні працював в режимі маршрутного таксі, тепер працюватиме в звичайному режими руху, на ньому курсуватимуть два-три транспортних засоби великої місткості. На 111-му маршруті (Стара Балашівка) замість 6-7 автобусів ПАЗ,працюватимуть автобуси іншого класу – БАЗ, «Рута», і їхня кількість буде збільшена до 16 одиниць. Це при тому, що маршрути 111-а і 111-б, на яких працює шість автобусів класу ПАЗ, залишатимуться. Мешканці вулиці Бєляєва неодноразово зверталися до виконавчих органів міської ради зі скаргами на те, що біля їхніх житлових будинків розміщуються кінцеві зупинки маршрутів №№ 10 та 108. Тож тепер у 108-го кінцева зупинка буде біля кардіоцентру, він курсуватиме від вулиці Волкова, через Академіка Корольова і далі за своїм звичним маршрутом. Маршрут №10, а також №22, на якому працювали один-два транспортних засоби, ми ліквідовуємо, а 21-й продовжуємо до вулиці Соціалістичної, із заїздом на вулицю Бєляєва, таким чиномвін замінить 10-ий і 22-й маршрути. Кількість транспортних засобів на ньому буде збільшений від 7-8 до 16.

Ліквідовуються також маршрут №150а, на якому працювало два-три транспортних засоби, та маршрут №9. Замість 9-го маршруту мешканці Жадова можуть дістатися до Ковалівки маршрутами 111-м, 6-м та тролейбусним маршрутом №9.

Таким чином, ми ліквідували шість маршрутів, що працювали, та ще два, на яких курсувало по одному-два транспортних засобів і вони були практично «неживі». Якщо взяти загальну пасажиромісткість тих автобусів, що працювали на ліквідованих нині маршрутах, та тих, якими ми пропонуємо користуватися зараз, то вона стане більшою – з урахуванням того, що в вересні ми плануємо проводити подальшу реформу (передбачається ліквідувати ще кілька дублюючих маршрутів).

– Чи здатні перевізники забезпечити впровадження цих змін по кількості транспортних засобів?

– Так, вони здатні це зробити і вже взяли на себе такі зобов’язання під час першого етапу конкурсу на право перевезень пасажирів, який відбувся минулого тижня.

– Мешканців також хвилює, чи достатня пропускна спроможність вулиць, по яких планується пустити автобуси великої місткості, наприклад, вулиці Пацаєва?

– По вулиці Пацаєва, якщо ви пам’ятаєте, раніше і ходив саме транспорт великої місткості, спарені автобуси «Екаруси», ширина її відповідає нормативам.

– Але ж у Кіровограді ще й побутує практика паркування легкових автомобілів вздовж вулиць, якими рухається пасажирський транспорт. Маршрутки між ними ще якось маневрують, а великим автобусам це зробити буде складно.

– Будемо працювати над розв’язанням цієї проблеми спільно з ДАІ. Вдалося ж нам вирішити питання заборони зупинок громадського транспорту в центральній частині міста.

– Якщо в ході впровадження нової маршрутної мережі на практиці виникнуть проблеми, як, зокрема, це сталося у Львові, коли автобуси на тому чи іншому маршруті не здатні будуть перевозити всіх бажаючих, чи можна буде нову мережу відкоригувати?

– Саме вивчивши досвід Львова, Сум, інших міст, де всі маршрути поміняли в один день, ми дійшли висновку, що не можна кардинально змінювати мережу, та ще й одномоментно. Саме тому зміни ми впроваджуємо поступово, при цьому залишивши звичні для жителів номери маршрутів. Вважаю, що якихось масових проблем не буде. Однак ми в будь-якому випадку контролюватимемо ситуацію на кожному маршруті, і якщо на тих чи інших маршрутах проблеми виникнуть, зможемо оперативно їх вирішити шляхом зміни інтервалів руху транспортних засобів.




29 травень 2013 - 16:12
Кирилл (вст)

101 маршрут вообще не видно А 100 как ездил раз в пол часа так и ездит На работу доехать с Николаевки в центр стало проблемой. А людей вообще то о чем то спросили??? Верните 50 маршрут И приведите в порядок 100.

29 травень 2013 - 16:41
andy (вст)

Согласен на 100% - людей никто не спрашивал!!!
101 создает еще большие пробки на Пацаева, где для теперешнего движения дорога уже достаточно узкая. При совке, кода ходи гармошки экарусы, не было такого движения, а сейчас и без 101 с Пацаева вырулить на Г.Сталинграда проблематично, даже при наличии светофора. Я уже не говорю про постоянную пробку возле Европейского рынка!!
Уехать от Джерельного в центр стало проблематично, маршрутки тупо идут забитые
!! 120 убрали, 27 конечную перенесли!!!!
Вообщем все как обычно - каком к вершу! sty08

31 травень 2013 - 13:11
juli (вст)

Сегодня простояла на остановке, прождала более ли менее не забитый 5а 45 минут (не останавливались)! и что-то совсем не заметила, что их стало больше по количеству... очень надеюсь, что вернут 5 или введут новый какой-то маршрут. потому что утром добраться с Родимцева в центр будет ох как проблематично!

Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.44839 сек. / запитів: 8 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua