МЕНЮ










31 травень 2014 - 14:47

Знайти управу на колекторів


Пропонується заборонити колекторам телефонувати боржникам частіше, ніж раз на тиждень, відправляти повідомлення про прострочену заборгованість за місцем роботи боржника, а також електронною поштою в мережі Інтернет чи SMSками.

Про такі заборони йдеться в законопроекті "Про захист споживачів від зловживань з боку колекторів" (автор – нардеп Олександр Фельдман). Цим же документом пропонується заборонити колекторам телефонувати боржникові з двадцятої години вечора до дев’ятої години ранку, а також у святкові та неробочі дні; зустрічатися з роботодавцями боржника з приводу його заборгованості; повідомляти боржника про заборгованість за допомогою телефонного автоматичного інформатора; використовувати на конвертах або повідомленнях, що направляються боржникам, зображення, які можуть бути сприйняті ними як загрозливі; вести розмову із боржником з використанням лексики, яка може його ображати.

Відповідно до законопроекту, колектором є суб’єкт підприємницької діяльності, який від власного імені або від імені кредитора здійснює діяльність із повернення заборгованості за грошовими зобов’язаннями боржника.




Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.40584 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua