МЕНЮ










11 квiтень 2011 - 07:50

Звернення громадян завжди на контролі!


На митні пости про надання консультацій звернулося 13 громадян, які отримали інформацію в повному обсязі (минулого року звернулося 4 громадянина).

Особистий прийом проводиться згідно затвердженого графіку, в якому передбачено проведення прийому позаробочий час. У січні-березні 2011 року на особистий прийом до керівництва митниці громадяни не зверталися. У 1 кварталі 2010 року також звернень не було.

Постійно проводиться виховна робота з особовим складом спрямована на підвищення рівня культури спілкування, попередження випадків нетактовної поведінки і з питань антикорупційного законодавства.
Залишається тенденція малої кількості письмових і усних звернень, необхідності в отриманні консультацій, що є результатом своєчасного інформування населення через засоби масової інформації і мережу Інтернет про актуальні питання митного законодавства та посилення інформаційної і роз'яснювальної роботи. Так, за звітний період поступили 3 письмові звернення від громадян (у 2010 році звернень не було). Звернення торкалися питань митного оформлення транспортних засобів, класифікації товарів і правомірності порушення справи про порушення митних правил.

Прес-служба Кіровоградської митниці



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.404 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua