МЕНЮ










2 грудень 2013 - 13:56

Новий сервіс для платників – електронні перевірки


Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).


Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями). Про це повідомляє прес-служба Кіровоградської ОДПІ



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.36864 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua