МЕНЮ










26 сiчень 2011 - 14:15

Олександр Саінсус: Нова структура дозволить підвищити виконання управлінських рішень


– Адмінреформа – це вимога часу, – зазначив Олександр Дмитрович. – В першу чергу на необхідності її впровадження наполягають самі виборці, які констатують, що існуюча система достатньо громіздка, вона не встигає оперативно реагувати на життєво важливі проблеми територіальної громади. Готуючи проект рішення щодо нової структури органів управління, ми зробили детальний аналіз структури органів міської влади за всі попередні періоди, вивчили досвід інших обласних центрів, таких, як Вінниця, Житомир, Полтава.

За словами Олександра Саінсуса, новою структурою передбачене певне скорочення чисельності працівників виконавчих органів, однак міський голова пообіцяв, що всім, кого торкнеться скорочення і хто матиме бажання працювати для міста будуть допомагати з працевлаштуванням, можливо, на комунальних підприємствах, де є потреба у фахівцях. Прибрано із структури вакантні посади, які не заповнювалися по декілька років. Залишилося лише чотири заступники міського голови, ліквідовуються департаменти. На думку Олександра Дмитровича, ці зміни дозволять значно спростити весь механізм роботи міської влади, скоротить дистанцію від органу, який приймає рішення до безпосереднього його виконавця, підвищить ефективність виконання управлінських рішень. Також поступово удосконалюватиметься робота виконавчих органів, задіяних у дозвільній системі.

Також Олександр Саінсус відповів на запитання журналістів стосовно роботи комунальних підприємств із розчистки вулиць міста від снігу, посипання тротуарної частини.

– У цілому комунальники більш-менш нормально справляються зі своїм завданням – дороги прибрані, тротуарну частину посипають відсівом, – зазначив міський голова. – Однак не всі ЖЕКи і КРЕПи працюють достатньо активно. Ми звертаємо на це увагу їхніх керівників, якщо не допомагає – вживаємо й дисциплінарні заходи. Можливо, декому здається, що ми ставимо до них надто жорсткі вимоги, проте я завжди наголошую: ці вимоги ставлю не я, а територіальна громада, наші мешканці, які дають оцінку ефективності роботи й комунальних підприємств, й влади в цілому.
Стосовно матеріально-технічного забезпечення, Олександр Саінсус зазначив, що із цим є певні проблеми – техніка у комунальників переважно застаріла, яка не відповідає сучасним вимогам. Водночас є домовленість про допомогу із керівниками великих кіровоградських підприємств, які таку техніку мають. Недостатньо є сольової суміші, зате вистачає відсіву.

Журналісти поцікавилися в міського голови, чи відповідає дійсності інформція, оприлюднена днями у всеукраїнських ЗМІ, що газівники через борги збираються припинити подачу газу ряду теплопостачальних підприємств, у тому числі – й ДП «Кіровоградтепло» ТОВ «ЦНТІ УНГА». Олександр Саінсус підтвердив, що таке попередження є, зараз міська влада разом із тепловиками веде переговори із НАК «Нафтогаз України» із цього приводу. Водночас міський голова зазначив, що борг перед газівниками утворився в тому числі і з об’єктивних причин.

- Більше половини боргу утворилося внаслідок невідоповідності тарифів на теплопостачання собівартості боргу, - підкреслив Олександр Саінсус. – Нагадаю, що ціна на газ зросла у серпні минулого року, а тарифи на тепло НКРЕ підвищило тільки зараз. І те – в них закладено лише зростання вартості газу, і не враховане збільшення мінімальної заробітної плати, подорожчання енергоносіїв та матеріалів. Ще сім міьйонів гривень боргу – штрафи за несвоєчасну оплату газу в опалювальному сезоні 2008-2009 років.
Варто зауважити, що у минулі роки різниця в тарифах покривалася із державного бюджету – відповідно до постанов Кабінету Міністрів, із теплопостачальними підприємствами проводилися взаємозаліки. Таку постанову уряд готував і наприкінці минулого року, однак згодом термін введення її в дію перенесли на невизначений строк. Невипадково у складній ситуації опинилося не лише кіровоградське теплопостачальне підприємство, а й підприємства інших міст України.
Йшлося під час прес-конференції і про ситуацію, що склалася в місті зі світлофорами. Як уже повідомляла минулого номера «ВГ», частина світлофорів перестали працювати через борги, що утворилися перед підприєством МВД «Кіровоград-інформ-ресурси», що їх обслуговує.

- Борг сягнув майже 500 тисяч гривень, і в підприємства не було коштів на закупівлю запчастин, ремонт тих світлофорів, що вийшли з ладу, - зазначив керівник міста. – Спочатку не працювало сім світлофорів, потім – 13. Нам вдалося розв’язати цю проблему, віднайшовши кошти на погашення заборгованості. На сьогодні в місті не працює три світлофори, найближчими днями будуть ввімкнені і вони.

Також журналістів цікавили попередні результати роботи тимчасових комісій з аудиту комунального майна, утворених згідно з рішенням Кіровоградської міської ради. Міський голова нагадав, що таких комісій чотири: із проведення аудиту фінансово-господарської діяльності житлово-комунального господарства, аудиту діяльності управління капітального будівництва, аудиту департаменту економіки та фінансів, аудиту діяльності управління земельних відносин та охорони навколишнього середовища. Комії ще працюють, але певні висновки можна зробити вже сьогодні. Зокрема, за словами Олександра Саінсуса, аналіз земельних рішень засвідчив, що далеко не кожне із них доведено до кінця, як наслідок, не з усіма орендарями укладені договори на оренду земельних ділянок, а значить, міський бюджет не доотримує коштів. Уже запропоновано ряд заходів, що дозволять поліпшити стан справ у сфері земельних відносин, посилено роботу із боржниками із плати за землю, налагоджується більш тісна співпраця в цих питаннях із податковою службою та прокуратурою.

Комісії мають закінчити свою роботу у лютому, хоча, не виключено, для деяких термін буде продовжено.

Олена КОЛЕСНИКОВИЧ



Додати коментарі:
Ім’я

E-mail

Домашня сторінка

sty02 sty12 sty01 sty13 sty08 sty07 sty09 sty05 sty00 sty06 



pgt 0.36047 сек. / запитів: 7 / sitemap / Copyright © "Вечiрня газета" 2001-2015
Всі матеріали, розміщенні на сайті "Вечірня газета", є власністю сайту.
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання (hyperlink) на www.vechirka.com.ua